Friday, May 02, 2008

Kamuflazhi pseudo-progresist i paarire i z.Nazarko.

Ne Itali ka nje fjale te urte qe thote “kur loja behet e forte, te fortet fillojne te lozin”. Po ketij reagimi te z.Nazarko, cfare fjale te urte mund ti pershtatet. Patjeter qe z. Nazarko, nga intonacionet e perdorura prej tij, shpresonte te mbeshtetej ne ate te siperc ituaren, po kam pershtypjen se shpresa e tij donkishoteske, mbeshtetej vetem ne korin e madh sancopacian te asaj qe ai e quan nacionalizem. Pra z. Nazarko ben sikur po kritikon me fjale ate qe perkedhel me shpine, pra karrigen e vet.

Po perse kerkon te kete nje reagim ne dukje ndryshe nga te tjeret z.Nazarko? Une kam pershtypjen se ndjenja qe e ka shtyre z.Nazarko per ta bere kete, nuk ka qene nje e vetme, po nje kongolomerat i mirfillte gjendjesh shpirterore. Z. Nazarko ka sindroma te pakontestueshme vetepelqimi, po eshte e pamundur te kete qene ky shkaku i ketij reagimi, pasi vetepelqimi (narcizmi-note of administrator) eshte aq i ngulitur ne DNA-ne gazetareske shqiptare, saqe “nje studim i vonet deshmon se ky eshte pikerisht burimi fillestar i kesa ndjenje”. Duhet ta kete shtyre pra nje ndjenje tjeter z.Nazarko per te bere kete shkrim. Une mendoj se duhet te kete qene turpi ndjenja fillestare e ketij shkrimi, turpi per gjithcka eshte shkruar e lexuar ne shtyp keto dite per ngjarjet ne Himare. E kuptoj mire zotin Nazarko. Nuk mund te mos te te vije turp kur ke kolege qe shkruajne ne kete menyre, nderkohe qe nje gazatar pak me i holle (sic patjeter mund te jete zoti Nazarko ose sic tenton te duket), duhet patjeter ti kishte perdorur ne nje tjeter optike ngjarjet e Himares ose me sakte reagimin e himarioteve ndaj dhunes se ushtruar mbi ta.

Ashtu sikurse e percaktojne rregullat gjuhes gazetareske shqiptare, tregimi i pas ngjarjeve ne Himare, nuk ndryshon vetem ne vete dhe ne kohe, po thellesisht ne permbajtje. Keshtu ne rastin konkret, “dhuna policore (te mos harrojme se u shkrepen kallashet ne mes te qytetit nga policia. Ka gaztaria shqiptare ndonje rast tjeter te tille?!!) kundrejt qytetareve minoritare”, mori lehtesisht formen e “kryengritjes antikostitucionale te grekeve”.

Me sa duket, edhe zoti Nazarko ne thelb eshte dakort me kete koment, ne te kundert ai nuk do te shprehej me pak a shume “mos i shani kaq shume himariotet”, po do te mbante qendrimin e vet dhe nuk eshte e veshtire te dish nga qendron e verteta ne te tilla raste, pasi dhuna policore shqiptare, nuk eshte nje fenomen i ri. Vetem ne keto dite, parlamenti anglez pas nje hetimi te gjate mbi prostitucionin atje, arriti me prova ne perfundimin se policia shqiptare eshte e perfshire ne nxitjen e prostitucionit dhe ne keqtrajtim e perdhunime mbi viktimat e ketij fenomeni. Keshtu qe rrahja e dy te rinjve himariote dhe simtoma e te berit te sherifit me kallash ne mes te qytetit prej efektivave te policise, nuk ka perse te cudise as zotin Nazarko dhe as koleget e tij.

Po zoti Nazarko, nuk e le me kaq. Per ta cuar deri ne fund delirin e tij donikishotesk, ai na del si shpetimtar i himarioteve, na del si njeriu qe ka solucionin ne dore dhe thote se duhet te na ndertojne rruge e te mundesojne zhvillimin e turizmit ne zonat tona. Thua se zoti Nazarko shpiku serisht rroten me keto vargje. Them vargje dhe jo reshta, se zoti Nazarko i ka thurrur tamam si te tilla, pasi ate hollesine e vet si gazatar, ka dashe ta mbeshtese pikerisht tek kjo “vjershe” e recituar keq dhe ne menyre absolutisht te pasinqerte.
Zoti Nazarko kerkon te duket si nje moderator i kesaj tematike, po pa thene asgje me pak se c’thone koleget e vet ne lidhje me te.

Zoti Nazarko do ishte i besueshem po ta shoqeronte vjershen e tij me dy rreshta te sinqerta, ku mjafton te shprehej se himariotet kane te drejte te ndihen dhe te shprehen si duan vete, pasi edhe neni 18 i kushtetutes shqiptare thote se "Askush nuk mund te diskriminohet padrejtesisht per shkaqe te tilla si gjinia, raca, feja, etnia, gjuha, bindjet politike, fetare a filozofike, gjendja ekonomike, arsimore, sociale ose perkatesia prinderore".

Po jo! Ai preferon te thote “socialistët e sotëm të politikës së re kanë mëkate të tjera: Kanë lejuar PBDNJ të fitojë në Himarë dhe në Nartë!”. Pra ky eshte niveli i pranimit demokratik te zotit Nazarko. Per te nuk duhet lejuar partia e minoritetit grek te fitoje atje ku votojne minoritaret greke. E cfare thone me pak koleget e vet duke lexuar cka shkruan zoti Nazarko?

Ai shprehet me te njejten terminologji imponuese mbi vullnetin e votes se lire, mbi perkatesine etnike. Perdor akoma pensionet greke. Zoti Nazarko nuk mund te mos ta dije qe keto pensione, shqiptaret pensioniste i marrin edhe ne Itali, pasi do te duket edhe si njohes i mire i politikes italiana me shembujt qe mer, po ai nuk do ta pemend nje gje te tille, ashtu sikurse harron te komentoje sic duhet faktin qe Bossi ne zgjedhjet e fundit ne Itali fitoi me nje ngritje te papare te numrit te votave dhe perqindjes se partise se vet.

Zoti Nazarko nuk thote as qe koalicioni fitues i zgjedhjeve ne Itali ishte i perbere prej tre grupimeve politike, ku pervec Berlusconit dhe Bossit, grupimi i trete eshte nje levizje per autonomine e jugut. Pra dy ne tre grupimet e koalicionit fitues, jane levizje per autonomi. Zoti Nazarko shprehet me termin “i ashtuquajturi” Vorio-Epir.

Ti zoti Nazarko mund te hidhesh perpjete, bashke me koleget e tu, po ty mund te ta kene nderuar ndonjehere emrin nga lindja e ketej, ndersa Vorio-Epiri keshtu eshte quajtur historikisht qe prej ndarjes se tij. Cfare komenti mund ti besh me vjershes se zotit Nazarko? Cfare po na thote me shume zoti Nazarko se koleget e vet apo se vandalet qe djegin flamurin grek? Asgje! Absolutisht asgje! Nuk eshte shume larg as nga kolegu i tij Myftaraj, qe pikerisht per kete shkrim e shan aq shume. Nuk e kuptoj perse e shan, pasi te dy thone te njejtat gjera dhe mbajne po te njejtin qendrim. Do jete edhe kjo nje shpikje e gazatarise shqiptare patjeter.

5 comments:

akroqeravnos said...

Jane te mirepritura gjithe komentet qe:
1. respektojne etiken e te shkruarit
2. permbajne nje mendim logjik qofte edhe ne nivel elementar
3. komenti respektiv eshte i lidhur me artikullin konkret dhe i argumentuar.
"Miqve" qe nuk e respektojme kete kod, ju rekomandojme te shkruajne ne blogje te tjera ku mund te shprehin talentin e tyre ne fushen e banalitetit (si te korrieri, web-balkan etj)

Anonymous said...

Po sjel nje coment nga site-i
http://www.leganord.org

Lega Nord (North League, LN), whose complete name is Lega Nord per l'Indipendenza della Padania (North League for Independence of Padania), is an Italian political party founded in 1991 as a federation of several regional parties of Northern and Central Italy, most of which had arisen and expanded their share of the electorate over the 1980s.

Its political program advocates the transformation of Italy into a federal State, fiscal federalism and greater regional autonomy, especially for the Northern regions, which they call Padania; at times it has advocated secession. Prior to the party's adoption of the term, Padania was a relatively obscure geographers' designation for the Padan-Venetian Plain.
The League is led by Umberto Bossi.

Drejtuesi i Lega Nord ka nje vision te vetin per autonomine e nderkaq konsiderohet politikan i sukseseshm.

A dine komentatoret "politike" te Shqiperise te lexojne anglisht apo italisht per gjykuar mandej ndonje mendim sporadik te ndonje himarjoti per autonomi te Himares? Ne te vertete ka me duzina shkrues gazetash por mentaliteti i tyre eshte ai i patriotizmit socialist, larg realitetit te sotem. Kurse z. Nazarko sigurisht e kupton marrezine e rradhes kunder himarjoteve. Por sindroma anti-himarjote tipikisht shpreh dhe nje ane tjeter te medaljes si sindrome e musilmanizmit kunder krishterimit
Por himarjotet nuk jane te ndikuar aspak nga fushata kunder tyre sepse thjesht nuk i lexojne te tilla shkrime.

Stefaneli

Anonymous said...

Ia ke futur prape kot si gjithnje, shoket e tu moderatoret e kesaj faqeje mund ta vertetojne shume mire kete qe po them duke kontrolluar adresat ip.

Anonymous said...

Z. Qirici me vjen keq qe diskutimi arriti ne kete pike.
Une thjesht u futa te shkruaj ketu, pasi me beri pershtypje shkrimi i juaj, i cili i pergjigjet nje gazetari tjeter me argumenta te pavertete.
Nuk ka ndonje gje te keqe te shkruash gjera te gabuara, kete e bejme te gjithe, por problemi ne kete rast eshte se argumentat tuaj , edhe ju vete si cdo njeri tjeter qe mund ti lexoje, e dini shume mire qe ato jane te pandershme, te paverteta, per te mos thene qesharake .
Une deri tani shkruajta se "ngateroheni" por ne fakt e verteta eshte se ju nuk "ngateroheni" .... ju "mashtroni".
Me vjen keq per kete dhe shpresoj qe here tjeter te argumentoni me ndershmerisht.
Dhe sinqerisht, nuk kam te bej fare me "vizitorin" e Himares.
P.S. Ka mundesi te qendroni me lart se une dhe ikni me shpejt se une ne makine, a ndonje mjet tjeter, por kjo s'besoj se i intereson ndonjerit.
Naten e mire

Anonymous said...

Ende nuk e kam kuptuar se cfare do te thote z. Gjergji.
Ka nje artikull te zotit Nazarko dhe nje koment te z. Edvin. Cili eshte komenti i z. Gjergji rreth Nazarkos dhe z. Edvin? Une shoh shume mesazhe te z. Gjergji por asnje koment te tij. Psh une do ta filloja keshtu mendimin tim: artikulli i z Nazarko trajton keto probleme me te cilat une jam dakord me kete, kete , kete...dhe nuk jam dakord me ate.. per keto arsye. Pelqimi apo mospelqimi i artikullit nuk perben koment.

Une nuk kam ndermend ti pergjigjem mesazhit te fshire te z. Gjergji sepse nuk shoh ndonje interes ne permbajtjen e mesazhit. Nuk kam as njohje konkrete me te qe te mund te obligohem te jap mendim rreth atyre qe thote. Gjithashtu mesazhi i tij nuk perben as ndonje lloj artikulli (pervec dis guide-line sociologjike). Po ti shtjelloje dhe argumentoje e po te kem dhe une kohe mbase do ti jap nje pergjigje.
Disa kujtojne se nje blog eshte vend "lufte". Nuk e di administratoret e blogger-it, por une nuk e konsideroj si vend konfortimi, por shkembimi pikepamjesh dhe miqesisht, pa agresivitet.
Dhe po e mbyll me disa verejtje gramatikore. Emrat ne greqisht , ashtu si dhe ne shqip lakohen.
psh rasa emnore e emrit Jorgo, qe sipas ish Akademise se shkencave Shqiptare eshte ekuivalenti i emrit Gjergj)eshte Jorgua, gjinore =i-e Jorgos, dhanore-Jorgos, kallezore- Jorgon, thirrore-o Jorgo, dhe rrjedhore-prej Jorgos.

Kur i drejtohesh dikujt perdoret rrasa thirrore: psh zoti Jorgo, .. dhe jo "z. Jorgua, ..." e rases emnore apo "z. Jorgos(e rases dhanore).

Njesoj edhe emri Qirjakos, eshte i rases emnore -gjinia mashkullore, ne rrasen thirrore korresponduese greke do te perdorej, "z. Qirjako, a mund te ..." dhe jo "z. Qirjakos,pa me thuaj..." sic e perdor z . Gjergji.

Pra ose meso pese gjera elementare kur desheron te komunikosh me nje himarjot apo deropollitas apo qyetatar grek ose lere fare kete pune

Dhe se fundi artikulli i z. Nazarko nuk eshte midis germave greke sic thote z. Gjegji, por jepet i pari ne diten perkatese. Por tek e fundit bloggeri i perket himarjoteve dhe miqve te tyre prandaj eshte normale qe sic flitet perditesisht greqisht ne Himare, ashtu dhe duhet te shkruhet per tu kuptuar sidomos nga brezi i ri i shkolluar vetem ne greqisht.
Pra ne se dikush e gjen te veshtire komunikimin, shkon diku gjekte ku mund te komunikoje e lexoje lirshem.
U kerkoj te falur lexuesve per tonin didaktik te perdorur.

Qirjakos