Ne Shqiperi nacionalistet krijojne nje genjeshter te cilen e konsiderojne ate si te vertete dhe mandej sulen ndaj faktoreve qe sipas tyre krijuan gjendjen qe propagandon kjo genjeshter klasike. Ne kete kuader futet dhe leksioni qe servir Moikom Zeqo (cuditerisht gjithe personat qe shkruajne tema te tilla e kane emrin Mustafa, Mikom, Abdurraman, Zeqo, Alihoxha etj )
Autori qe e heq veten si shkencetar duhet te jete ne gjendje te na tregoje qofte edhe me nje fakt qe tropjani na u deklaruaka grek dhe kjo pritet me gezim nga grafiokracia greke. Por ai nuk e ka fakte te tilla.
Emrat nuk ndryshojne ne Greqi, asnje zyre greke e gjendjes civile nuk i pajis emigrantet me certifikata, ata vijne me certifikata dhe pashaporta te leshuara nga shteti shqiptar dhe vertetuar nga ministria e jashtme Shqipetare. Nqs dikush paraqitet me nje emer te ndryshem nga ai qe kishte vite me pare,ne Shqiperi, pune per te, Greqise dhe punedhenesve as qe i intereson ne se personi emigrant quhet Abdulla apo Sotir. Ne nje fare mase kjo eshte rezultat i mugeses se dinjitetit qe kane shtetasit shqiptare per kombin e tyre. Asnje sirian, asnje afganistanas apo arab ne teresi nuk e ndryshon emrin-A mund ta shpjegoje kete z. Moikom Zeqo?
Megjithate nuk arrihet te kuptohet se si nje emer i caktuar lidhet me perkatesine kombetare shqiptare. Gjersa dihet se ne shqiperi ka tri fe kryesore (sipas tradites), ndryshimi i nje emri nuk e nxjerr ate person jashte njeres nga keto bashkesi qe perbejne bashkesine e shqiptareve.
Prandaj mund te thuhet me plot gojen se Moikomi rreh uje ne havan ashtu si dhe shume kalemxhinj kristianofobe
Autori qe e heq veten si shkencetar duhet te jete ne gjendje te na tregoje qofte edhe me nje fakt qe tropjani na u deklaruaka grek dhe kjo pritet me gezim nga grafiokracia greke. Por ai nuk e ka fakte te tilla.
Emrat nuk ndryshojne ne Greqi, asnje zyre greke e gjendjes civile nuk i pajis emigrantet me certifikata, ata vijne me certifikata dhe pashaporta te leshuara nga shteti shqiptar dhe vertetuar nga ministria e jashtme Shqipetare. Nqs dikush paraqitet me nje emer te ndryshem nga ai qe kishte vite me pare,ne Shqiperi, pune per te, Greqise dhe punedhenesve as qe i intereson ne se personi emigrant quhet Abdulla apo Sotir. Ne nje fare mase kjo eshte rezultat i mugeses se dinjitetit qe kane shtetasit shqiptare per kombin e tyre. Asnje sirian, asnje afganistanas apo arab ne teresi nuk e ndryshon emrin-A mund ta shpjegoje kete z. Moikom Zeqo?
Megjithate nuk arrihet te kuptohet se si nje emer i caktuar lidhet me perkatesine kombetare shqiptare. Gjersa dihet se ne shqiperi ka tri fe kryesore (sipas tradites), ndryshimi i nje emri nuk e nxjerr ate person jashte njeres nga keto bashkesi qe perbejne bashkesine e shqiptareve.
Prandaj mund te thuhet me plot gojen se Moikomi rreh uje ne havan ashtu si dhe shume kalemxhinj kristianofobe
Genjeshtra klasike zeqo-niane:
"qindra mijëra emigrantë etnikë shqiptarë në Greqi detyrohen për bukën e gojës të ndryshojnë sipas folklorizmit oral të vetëdeklarimit të ndonjë emrat e origjinës, por edhe vetë kombësinë".
Z. Zeqo pyet: Më thoni një rast kur këto 20 vjet, një minoritari grek i është mohuar ligjërisht e drejta e kombësisë greke
Pergjigjen e gjen tek 2000 vendimet e gjykates per ndryshim kombesie.Te gjitha atyre ju eshte mohuar ne nje fome apo nje tjeter.
(Shqip) Moikom Zeqo
E para: qindra mijëra emigrantë etnikë shqiptarë në Greqi detyrohen për bukën e gojës të ndryshojnë sipas folklorizmit oral të vetëdeklarimit të ndonjë emrat e origjinës, por edhe vetë kombësinë. Si vallë? Sipas deklaratave të pavërtetueshme ligjërisht, por që regjistrohen “ligjërisht”. Dhjetëra mijëra fëmijë të emigrantëve shqiptarë, që nuk kanë mësuar me anë të shkollimit gjuhën shqipe janë potencialisht sot “grekë”, pra jo shqiptarë. Ky mashtrim i detyruar, aspak normal dhe i drejtë është “materniteti i një nataliteti të ri” i kombit grek, po jo i kombit shqiptar. Kjo është një formë asimilimi e sofistikuar dhe e pashembullt në krejt Europën demokratike. E ritheksoj: e përmasave të mëdha. Kjo nuk është as humaniste dhe për më tepër nuk është juridike. Dhe pushtetarët tanë (para)politikë bëjnë sikur nuk ka ndodhur asgjë. Asnjë kontestim, asnjë protestë, asnjë mbrojtje të shtetasve të tyre etnikë. Kjo është demokratike? Kjo është njerëzore? Nëse veprohet kështu me gati gjysmë milion emigrantë shqiptarë, ahere si qeverisen dy milionë e gjysmë të tjerët në Shqipëri? Kjo është skandaloze. Papërgjegjësi? Më keq se kaq!
No comments:
Post a Comment