Kush kerkon te largoje bustin e deshmorit te Gjuhes greke Aristotel Guma?

H προτομή του εθνομάρτυρα Αριστοτέλη Γκούμα

Procedeengs of The III Panhimarjot Conference -

http://www.himara.eu/adver/KHimariot/konferenca3_1.html

Llambro Ruci shvlefteson "argumentat" e Kristo Frasherit, Luan Malltezit, Shaban Sinanit etj

Le të thonë sa të duan Kristo Frasheri, Luan Malltezi, Shaban Sinani etj.se gjuha e parë në Himarë është shqipja dhe më pas greqishtja. E kjo është thënë qartësisht, por vendosmërisht, pa ekuivoke dhe duke e faktuar

Regjistrimi i popullsise-Presidenti Topi: presione nga qarqe ultranacionaliste

“Ndjeshmëria e madhe është sepse nga individë të qarqeve ultranacionaliste tentohet të bëhet një politikë presioni dhe deformacioni të një procesi që duhet të jetë nacional dhe ligjor” Presidenti la të kuptohej se ai ishte ishte edhe për deklarimin e lirë të etnisë dhe fesë

Ivanov: "ende në rajonin tonë qarqet ultranacionaliste veprojnë në dëm të vendeve të tjera".
(Shqip)

In contrast with 52-personality peticion, in the report of Europian Commission it is said that:

There is a lack of accurate data on minorities in Albania. This situation is expected to be addressed by the conduct of a population census in 2011, respecting international standards including the principle of free self-identification. This census will include optional questions on the ethnic origin, religious affiliation and mother tongue of respondents.

Pse nuk i jepet shtetesia shqiptare fortlumturise se tij Anastasios?

Lufta midis civilizimeve ne Shqiperi e gjen shprehjen ne luften frontale te qarqeve ateiste dhe antikrishtere qe perfaqesohen deri ne kupolen e shtetit per 20 vjet rresht dhe kontrollojne totalisht mediat.
S ipas raportimeve te ShIK-ut dhe shtypit, fondametaliste musilmane kane marre shtetesi shqiptare, kurse kryepeshkopi dekorohet nga Presidenti por ende nuk i ploteson kushtet per shtetesi megjthe qendrimin permanent prej 19 vjetesh ne Shqiperi !!!!


Monday, March 04, 2013

ΓΙΑΤΙ διαψεύδετε κάθε προσδοκία του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού;-Τα νεα καρτελ των μεταφορων

Η πρόταση του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών κ. Νίκου Σταθόπουλου.
Επί υπουργίας κ. Μάκη Βορίδη, είχε επιχειρηθεί να μπει τάξη στο άναρχο χώρο των διακρατικών μεταφορών μεταξύ Ελλάδας και Αλβανίας, με την ψήφιση του νόμου 40/70, που ουσιαστικά προέβλεπε:
1ον. Την αμοιβαιότητα των δρομολογίων (δηλαδή, ένα ελληνικό λεωφορείο εκτελεί το δρομολόγιο Αθήνα – Τίρανα και ένα αντίστοιχα αλβανικό Τίρανα – Αθήνα).
2ον. Εκτός από τη σύνδεση των δύο πρωτευουσών (Αθήνα – Τίρανα), υπήρχε και πρόβλεψη για λεωφορειακή σύνδεση μεταξύ όμορων νομών (πχ Ηγουμενίτσα – Αγ. Σαράντα, Αργυρόκαστρο – Ιωάννινα κλπ.).
Κοινό μυστικό αποτελεί, πως ο νόμος 40/70, ήταν αποτέλεσμα πιέσεων που ασκήθηκαν από το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων αλλά και της… Τρόικας. Ωστόσο, αν και ήταν άδικος, Βορειοηπειρώτες επιχειρηματίες που εκτελούν τα δρομολόγια αυτά, προχώρησαν σε επενδύσεις χιλιάδων ευρώ, προκειμένου να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις.
Όμως η νέα τροποποίηση του νόμου 40/70 είναι επιεικώς απαράδεκτη, αφού δεν προβλέπει απευθείας λεωφορειακές συνδέσεις Αθηνών – Αργυροκάστρου, Αθηνών – Αγίων Σαράντα και Αθηνών – Χιμάρας και τα αντίστροφα.
Ο νόμος 40/70 προϋποθέτει τη συνεργασία μιας ελληνικής και μιας αλβανικής εταιρείας για την εκτέλεση των δρομολογίων, που προτείνονται. Πληροφορίες αναφέρουν πως η τροποποίηση Σταθόπουλου «φωτογραφίζει» και εξυπηρετεί τη σύμπραξη στην οποία έχουν προχωρήσει η αλβανική εταιρεία ALBA TRANS με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλίας, Ιωαννίνων, Μαγνησίας, Θεσσαλονίκης, Θεσπρωτίας και Ηγουμενίτσας, με μοναδικό στόχο να ΜΟΝΟΠΩΛΗΣΟΥΝ τη μοναδική νόμιμη λεωφορειακή σύνδεση, ανάμεσα στις δύο χώρες.
Όπως είναι γνωστό, η ALBA TRANS μέχρι στιγμής εκτελεί τα εξής δρομολόγια: Αθήνα – Τίρανα (μέσω Κακαβιάς). Αθήνα – Τίρανα (μέσω Κρυσταλλοπηγής), Θεσσαλονίκη – Κορυτσά – Τίρανα και Ηράκλειο Κρήτης – Αθήνα – Τίρανα.
Αξίζει να αναφερθεί, πως ιδιοκτήτης της ALBA TRANS, που λειτουργεί και αστικές λεωφορειακές γραμμές μέσα στα Τίρανα, είναι ο κ. Φατός Βράπι (Fatos Vrapi), ο οποίος είναι πρώτος ξάδελφος με τον ανθέλληνα πρόεδρο του λεγόμενου Κόμματος των Τσάμηδων Shpetim Idrizi, που πολλοί θεωρούν στα Τίρανα, πως κρύβεται ουσιαστικά πίσω από την εν λόγω εταιρεία. 
Στην Ελλάδα, σύμφωνα με πληροφορίες της aftonomi.gr, την μονοπωλιακή σύμπραξη προωθεί γνωστός συνδικαλιστής του ΠΑΣΟΚ.
Πάντως ακόμη και το αλβανικό υπουργείο Μεταφορών, εμφανίζεται να διατηρεί ενστάσεις για την επιχειρούμενη τροποποίηση του νόμου, αφού με σχετικό έγγραφο που έχουμε στη διάθεση μας, διαμαρτύρεται πως η προτεινόμενη λύση αφήνει ακάλυπτη την νοτιοανατολική και νοτιοδυτική Αλβανία, δηλαδή την Βόρειο Ήπειρο. Επίσης επικαλείται τη ζημιά που υφίστανται οι επιχειρηματίες, που ήδη πραγματοποιούν δρομολόγια και όλοι τους είναι Βορειοηπειρώτες, που ήδη προχώρησαν σε μεγάλες επενδύσεις, με βάση το νόμο Βορίδη.
Επειδή είναι γνωστή η ευαισθησία του υπουργού Μεταφορών κ. Κωστή Χατζηδάκη, σε θέματα που σχετίζονται με την Βόρειο Ήπειρο, θεωρούμε αναγκαίο να υπάρξει άμεση παρέμβασή του, αφού θίγονται κυρίως Βορειοηπειρώτες, που είναι η πλειοψηφία των επιβατών στις συγκεκριμένες λεωφορειακές γραμμές, όπως και Βορειοηπειρώτες επιχειρηματίες.

Η συγκεκριμένη απόφαση έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά δυσμενών μέτρων κατά των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου, όπως η κατάργηση των συντάξεων του ΟΓΑ, η εγκατάλειψη των Ελληνικών σχολείων στην Βόρειο Ήπειρο καθώς και την κωλυσιεργία στην απόδοση της Ελληνικής υπηκοότητας.

Μετά από όλα αυτά αναρωτιόμαστε γιατί κ.κ. Χατζηδάκη, Βρούτση, Αρβανιτόπουλε, Στυλιανίδη; Και εν τέλη γιατί πρωθυπουργέ κ.Σαμαρά ΓΙΑΤΙ διαψεύδετε κάθε προσδοκία του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού;              http://aftonomi.gr/

No comments: