Wednesday, October 16, 2013

M. Nano: mirëse erdhe Piro Dhima! Bashkim Pitarka, gardiani putativ i dinjitetit nacional: Piro Dhima tradhetar!!!

Xhemajli, Berhami, dhe… mirëse erdhe Piro Dhima!

Mustafa Nano

Kur shoh Xhemajlin e Berhamin që luajnë për Napolin, më kap herë pas here asosacjoni se ata janë shqiptarë (e di, është idiotike, por më duhet të them se është dhe i gëzueshëm ky asosacjon), e në të njëjtën kohë, gjithë kohën, e kam fare të lehtë t’i nxjerr që të dy jashtë një sfondi a konteksti etnik a kombëtar, gjë që e bëj dhe me suedezo-boshnjakun Ibrahimoviç, gjermano-turkun Ozil, gjermano-tunizianin Khedira, etj. Madje, të shumtën e kohës, pavarësisht asosacjonit të mësipërm, Behrami e Xhemajli, më sillen si dy profesionistë, dhe kaq.
Gjasat janë që ata të kenë zgjedhur të luajnë për Zvicrën nën cytjen e ambicjeve prej profesionisti. Këtë të fundit e them, ngaqë kështu duket se është, e jo ngaqë kjo ka ndonjë rëndësi. Edhe sikur të ishte ndryshe, edhe sikur pra ata të kenë zgjedhur të luajnë me Zvicrën prej krenarisë që u jep fanela që veshin e hymni që këndojnë, askush nuk do kish të drejtë ta qortonte këtë zgjedhje. Vërtet, me ç’logjikë dikush mund t’ia japë vetes këtë të drejtë? Ajo është një zgjedhje e tyre, dhe pikë. Ata nuk janë të zgjedhur nga populli, nuk kanë një mandat përfaqësimi elektoral a kombëtar, e prandaj nuk u kanë asnjë borxh turmave që lëshojnë britma denigrimi apo kryqëzimi nga shkallët e stadiumit e nga “shkallët” e rrjeteve sociale. Sa mirë do ishte sikur këta të fundit të ishin kaq shpërthyes e të paduruar edhe me klasat politike në Tiranë e në Prishtinë që nuk kanë lënë gjë pa plaçkitur! Mirëpo nuk janë. Përkundrazi, nuk është fare çudi që të jenë po këta njerëz që mbushin sheshet e tubimeve politike e që lëshojnë britma miratimi e admirimi për sundimtarët e tyre të liq.
Dhe këtu do duhej ta mbyllja, por meqë jemi te kjo temë, po jua rikujtoj se dje mbërriti në Tiranë Piro Dhima, peshëngritës shqiptar, pastaj peshëngritës grek, pastaj kampion bote, dhe sot deputet i PASOK-ut. Më vjen t’i them: Mirëse erdhe Piro Dhima! Dhe këtë nuk e them veç për t’i bërë karshillëk “gardianëve” putativë të dinjitetit nacional. E them edhe ngaqë më vjen natyrshëm për ta thënë. E për ta rithënë: Mirëse erdhe Piro Dhima! 


 
 
Ambasadori i "klasit te pare" Bashkim Pitarka 
Interesi kombëtar dhe fqinjësia e mirë 
Publikuar më 15.10.2013 | 11:51
   1
 
Bashkim Pitarka-ish-ambasador 
"...Venizellosi dhe Papulias pas tij, qofshin të mirëseardhur në Shqipëri. Uroj të vijnë me mendime e plane konkrete të fqinjësisë së mirë. Por ajo përfshirja në delegacionin zyrtar grek e tradhtarit Pirro Dhima, sikur nuk më pëlqen fort e nuk më duket një akt i menduar për mirë. Kujdes nga "dhuratat" greke!"

No comments: