Friday, July 28, 2006

Himara.eu - News

Kalimera sas,
opos kai kathe mera, kai gia oso diastima eimaste edo, giati se ligo tha pame diakopes, kai ekei pou tha pame, i prosvasi sto Internet einai arketa periorismeni eos anyparkti, exoume merikes nees prosthikes sto web site www.himara.eu
Gia to teleutaio, auto pou mas leipei einai i pigi tis eidisis na tin prosthesoume, opos kanoume kai me oles tis alles. Rixnontas mia matia sto gnosto Excel-aki (to opoio tha to steilo me e-mail)vlepo oti den exoume valei tin albaniki ekdosi tis Istorias tis Himaras, to opoio tha to exoume syntoma.

Episis, auto pou ekkremei, to mail to eida poli arga simera to proi 4:00, einai to guide gia to Qeparo.

Sxolia, paratiriseis, diorthoseis, ola dekta!
Euxaristo!

12 comments:

himara said...

H pigi einai Kristaq Jorgji, to e-mail toy to ksereis

himara said...

Dhen ksero an tha mporeis na valeis to guide toy qeparo stin albaniki glosa

Leonidas said...

Ean prepei oposdipote, pou mallon einai anagki ap'oti katalavaino, na to doulepso simera to vradi kai avrio, opote logika tha to exoume. Na to kano etsi?

Leonidas said...

Xtes eixame to peak episkepsimotitas sto site. To konter xtypise 102 episkepseis. Rikse mia matia sta statistika...

himara said...

Apistefto, ekato xtipimata... Afto tha pei oti eprepe na eixame proxorisei pio noris me to "kesnodhoxia kai dhomatia"

Sxetika me to keparo, kallo tha itan na to valoyme an vevea mporeis,
An poreis na valeis sto proto onoma gjoka kai afto to tilefono (guide Qeparo )+ 30 69 47 03 63 90

himara said...

Apo to "exel-file" ksero pia dhen exoyme simplirosi akoma, olo to borsh kai pera se treis glloses kai tin historia tis xeimaras alvanika, exoyme episis kai travel alvanika poy mas lipei.
Ti protineis na kano tora epigon poy mporeis na to baleis prin tis diakopes ?

Mporeis na kaneis mia ektiposi merikon selidhon oste na dhiapragmateuomaste me ta ksenodhoxeia tora me tis dhiakopes ?

Leonidas said...

Exoume Qeparo Guide. Gia rikse mia matia, giati kapou exeis merikes ellinikes lekseis mesa.
Ego tha ektyposo auta pou les, alla tha exo kai to forito mou mazi me to site mesa, opote tha fenetai kai apo ekei.
Tora, gia ta epeigonta, esy krineis, i Istoria sta albanika einai "istoria" na mpei mesa, giati thelei poli copy-paste apo ta PDF-s, to opoio copy-paste den einai kai poli eukolo stin albaniki glossa logo ton pollon "ë".

himara said...

Eidha to Qeparo guide, i elenikies lekseis einai endaksi (exei kana dyo treis orthografika llathi, ta diorthosoyme meta otan tha exoyme to odhigo plires.
Gia tin historia efoson exei toso dhula, asto. Mono udhetime-alvanika tha xriastei na valoyme kai klinoyme thin proti periodho me dhoksa.

Anarotieme apo afta ta 102 atoma poy idhan to side, posa itan apo to "dimokrito" epidhi ekana mia prosklisei gia diakopes se olo to Dimokrito.

Leonidas said...

Diladi auto to guide den exei teleiosei. OK, otan gyrisoume vgazoume nea version.
Gia tis episkepseis thelei poli xrono gia na to do, giati prepei na psiriso ta logs tou server. Auto den fainetai sta Statistika me mia matia. Pantos, autos pou zitise domatio, den mou apantise akoma. Mallon psareve o typos.
Na se rotiso kati allo tora: Exoume kamia pigi gia ta apotelesmata tou "Memorandumin e Mirekuptimit midis organeve te pushtetit qendror dhe qeverisjes vendore" gia na to valoume sta Nea?
Episis sta Nea / Arthra ekremoun ta eksis:
1. Arthro apo Panhimariotikoy synedriou pou egine to Noembrio 2005.
2. Panepirotiko synedrio sta Janina.
3. Arthro gia tis fasaries sti Himara to 2003. Dikastikes apofaseis k.a. - Mou eixes pei oti tha to sizitiseis kai me kapoion apo autous gia na exoume olokliromeni apopsi.

himara said...

Ksero hia afta ta themta dhen ksero poso xrono exeis sti dhiathesei kai dhen ithela na se piezo.
1. gia to Memorandumi i mirekuptimit exei ena arthro i efimeridha Shekulli, tha su stilo se ligo ena komati apo afto

2.To arthro gia to panhimari
otiko synedrio mporo na to stilo to apogeyma otan pao spiti.
3. Gia to panhpirotiko synedrio tha psakso kai se ligo tha exeis nea
4. Gia to arthro me tis fasaries si Himara dhen epikinonisa epidhi dhen ixa tilefono merikes meres (to ixan kopsei) apogeyma tha matho kai tha soy grapso.

Ego omos thelo na ksero poso xrono mu dhineis gia na se "fortoso" me files

Leonidas said...

Koitakse, gia simera, oti mou steileis mexri tis 3:00 tha einai ston aera, diaforetika paei gia otan gyrisoume. Ektos ean einai kati epeigon, opote na prospathiso na to anevaso apo to spiti.

Su exei zitisei kaneis apo to ClubHimara prosvasi sto Blog mexri tora?

himara said...

Dhen exo zitisi gia symetoxi mexri tora apo to club. Mi nomizeis oti einai pola atoma, mporei na exei episkeptes omos i perisoteri protimane na dhoyne ti exei kai feygoyn xoris na poyne tipota.
Opote stamtame me to memorandum
afto einai to tellos gia to sezon