Kush kerkon te largoje bustin e deshmorit te Gjuhes greke Aristotel Guma?

H προτομή του εθνομάρτυρα Αριστοτέλη Γκούμα

Procedeengs of The III Panhimarjot Conference -

http://www.himara.eu/adver/KHimariot/konferenca3_1.html

Llambro Ruci shvlefteson "argumentat" e Kristo Frasherit, Luan Malltezit, Shaban Sinanit etj

Le të thonë sa të duan Kristo Frasheri, Luan Malltezi, Shaban Sinani etj.se gjuha e parë në Himarë është shqipja dhe më pas greqishtja. E kjo është thënë qartësisht, por vendosmërisht, pa ekuivoke dhe duke e faktuar

Regjistrimi i popullsise-Presidenti Topi: presione nga qarqe ultranacionaliste

“Ndjeshmëria e madhe është sepse nga individë të qarqeve ultranacionaliste tentohet të bëhet një politikë presioni dhe deformacioni të një procesi që duhet të jetë nacional dhe ligjor” Presidenti la të kuptohej se ai ishte ishte edhe për deklarimin e lirë të etnisë dhe fesë

Ivanov: "ende në rajonin tonë qarqet ultranacionaliste veprojnë në dëm të vendeve të tjera".
(Shqip)

In contrast with 52-personality peticion, in the report of Europian Commission it is said that:

There is a lack of accurate data on minorities in Albania. This situation is expected to be addressed by the conduct of a population census in 2011, respecting international standards including the principle of free self-identification. This census will include optional questions on the ethnic origin, religious affiliation and mother tongue of respondents.

Pse nuk i jepet shtetesia shqiptare fortlumturise se tij Anastasios?

Lufta midis civilizimeve ne Shqiperi e gjen shprehjen ne luften frontale te qarqeve ateiste dhe antikrishtere qe perfaqesohen deri ne kupolen e shtetit per 20 vjet rresht dhe kontrollojne totalisht mediat.
S ipas raportimeve te ShIK-ut dhe shtypit, fondametaliste musilmane kane marre shtetesi shqiptare, kurse kryepeshkopi dekorohet nga Presidenti por ende nuk i ploteson kushtet per shtetesi megjthe qendrimin permanent prej 19 vjetesh ne Shqiperi !!!!


Wednesday, January 07, 2009

Kristo Frasheri kundershtohet nga J. Pali

Ne artikuliin e botuar nga shekulli dt 5 Jenar 2009 gjejme nje pohim qe eshte i kundert me ato qe pohon Kristo Frasheri ne emisionin e Rudina Zhunges te dates 14 maj 2007.

Akademiku pohon se nuk e ka degjuar ndonjehere qe Himara te kete kundershtuar perfshirjen ne shtetin shqiptar (a) kurse mesuesi J. Pali pohon se vetem ne 1921 u be marreveshja e krahines autonome te himares me shtetin shqiptar per tu perfshire prej tij (b)

Pra ose akademiku eshte i pa informuar ose mesuesi (shenimet e te cilit jane botuar si liber) eshte i painformuar. Cilin prej tyre te besojme?


a) Nga emisioni i Rudina Xhunges

R. Xhunga: Gjithkush mund të hyjë në faqen zyrtare të Bashkisë së Himarës, në të cilën shkruhet: "Në 9 shkurt të vitit 1914, himarjotët kundërshtuan planet e Fuqive të Mëdha për t‘i përfshirë brenda kufijve të shtetit shqiptar". Kjo më bën të kuptoj që Himara nuk ishte brenda kufijve të shtetit shqiptar...

Kristo Frashëri: Është një njoftim që e dëgjoj për herë të parë dhe që bie në kundërshtim të hapur me dokumentet historike që kam kaluar unë nëpër duar. Himara ka qenë nën kufijtë e perandorisë osmane deri kur u shkëput Shqipëria dhe pasi u shkëput Shqipëria nga Perandoria Osmane, më 29 korrik të 1913, u caktuan kufijtë e Shqipërisë dhe Himara brenda kufijve të Shqipërisë.


b) Shekulli on line Hene, 05 Janar 2009
http://www.shekulli.com.al/news/51/ARTICLE/38898/2009-01-05.html

Janko Ll. Pali


(J Pali ka vdekur, sipas informimeve, nga fundi i viteve 90-nuk disponojme per momentin vitin e sakte te vdekjes se tij)
...Në kohën që po rrija pa punë në shtëpi, pas ardhjes sime në pranverën e vitit 1921 nga kurbeti, u bë bashkimi i krahinës sonë me qeverinë qendrore të Tiranës, në bazë të marrëveshjes që u bë asokohe në Korfuz, midis përfaqësuesve të shtetit shqiptar dhe të atyre të "Krahinës Autonome" të Himarës.

Ajo kish qenë nën kryesinë e Niko Spiromilos, të vëllaut të majorit të xhandarmërisë greke Spiros, që më 5 nëntor të vitit 1912, zbarkoi në Spile të Himarës me një fuqi të vogël andartësh grekë dhe pushtoi fshatin e Himarës, ku qëndronte një garnizon i vogël turk. Ai kërkoi dhe paritë e fshatrave të tjera të krahinës që vanë e u lidhën me të e u dorëzuan ndaj pushtimit grek.

Kjo ndoshta plotësonte dhe dëshirën e ndonjë pjese të mjaftë të popullatës së krahinës...

26 comments:

Anonymous said...

Apo tin apopsi poy to blepoyn oi dyo anaferomenoi anthopoi nomizo oti dhen iparxei antifasi.
I Rudina xhunga rotai an alithevei oti "i ximara antistathike" na perilifthei stin Albania" kai o nacionalistis akademaikos K. Frasheri apefige na apantisi stin erotisi kai eipe oti simfona me tin simbasi tis 29 gioylioy 1913 ton megalon dinameon Himara einai sto albaniko kratos. Opos einai fanero afti i paantisi dhen lei tipota ean i himara thelise i oxi na einai sto albaniko kratos.
Eno o dhaskalos J. Pali, an kai me mia dilitiriasmeni glossa, apantai me ta to thanato toy oti pragmati "i himara dhen dhextike na mpi sto albaniko kratos kai mono stis 1921 meta apo mia symbasei perilifthike stin Albania "
O istorikos

Kyritsis said...

Akademiku ne fjale, tregon here pas here simptoma te pakontestueshme jo-akademike, qe mund te klasifikohen ne disa menyra, nder te cilat: 1) falimentim i tezave te tij 2) mosnjohje reale e historise 3) lajthitje nga mosha Nje shok dhe mik i imi shqiptar, me te cilin shpesh here kalojme kohe te bollshme duke diskutuar idete dhe pikepamjet tona ne 360 grade dhe duke edhe ndihmuar njeri tjetrin me materiale te ndryshme dhe interesante historike, kete vere pati rastin te pinte nje kafe me akademikun. I kuriozuar nga historia ai perfitoi te pyeste Frasherin se nga e kane prejardhjen shqiptaret sipas tij. Para se ti pergjigjej, akademiku, e pyeti mikun tim nese e kishte lezuar librin e tij per greqine. Miku im iu pergjigj se kishte krijuar idete e veta personale mbi kete teme dhe nuk i interesonte te fliste per te ne kete moment. Akademiku e gelltiti paksa shtrember pergjigjen dhe filloi pergjigjen e pyetjes qe i beri i riu qe kishte perpara; ka dy teori, fillon te flase ai. njera qe thote se shqiptaret vijne nga kaukazi dhe e dyta qe te jene vendas dhe pasardhes te Ilireve. Mund te fillosh nga e para? - e pyet djali. Jo! - i pergjigjet akademiku, dua te flas per kete te dyten. Te lutem profesor - i thote miku im - jam i kuriozuar nga idea e pare, pasi kam lezuar nga burime te vlefshme analiza mjaft shkencore per kete ide. Jo! - kembengul akademiku - dua te flas per te dyten sepse eshte edhe idea qe une perqafoj. Dakort - u detyrua te terhiqet shoku im. Akademiku kaq donte dhe ne tre sekonda, shperhapi idene dhe njekohesisht arsyen e vetme te bindjes se tij se shqiptaret vijne prej Ilireve dhe kjo bindje ridhte nga nje fjale e vetme e gjetur ne gurin e nej varri Ilir qe konservohet ne nje muze te Italise. Mbishkrimi i varrit ishte ky "Theodhora bile Theodhoris" dhe fjala qe kishte krijuar bindjen e akademikut ishte fjala "bile" qe sipas tij eshte nje fjale qe ekziston vetem ne djalektin çam dhe i thone "vajzes". Ky ishte i vetmi argument qe akademiku paraqiti, qe patjeter eshte shume interesant, po aq interesante sa fakti qe per nje akademik, mjaftoka nje fjale e vetme per te deshifruar prejardhjen mijevjecare te nje populli. Megjithate ai e pyeti serisht mikun tim nese e kishte lexuar librin e tij per Greqine dhe miku im iu ripergjigj se nuk e kishte lexuar. Me pas profesori e pyeti djalin se cfare kishte lexuar per tezen e pare dhe miku im iu pergjigj se kishte lexuar nje material te nje historiani dhe linguistiku italian qe kishte studiuar pothuajse te gjitha gjuhet e evropes. Ai quhet Giacomo Devoto dhe ka vdekur ne 1974. Giacomo Devoto ka qene nje shkencetar i mirfillte i studimit gjuhesor te popujve dhe eshte teper i njohur jo vetem ne Itali po ne ambientet akademike te gjithe botes, por cuditerisht per profesorin ishte nje i pannjohur. Giacomo Devoto eshte i pari qe ka hedhur idene e prejardhjes kaukaziane te shqiptareve dhe jo sepse u zgjua nje mengjes dhe s'kishte cfare te bente, po sepse kishte studiuar gjuhen, emertime njerezore dhe toponime te shqipes. Ai thoshte se gjuha shqipe permban tinguj si "ll" "gj", "zh" qe i gjen vetem ne gjuhet lindore si dhe tiponime dhe emertime qe i gjen gati te njejta si ne disa vende te kaukazit. Sigurisht studimet dhe shembujt e tij jane me te pasura se keto dy reshta qe solla ketu(po qe gjithsesi jane me shume se nje fjale e vetme e profesorit). Dhe te gjithe kesaj akademiku ju pergjigj thjesht me nje "NUK E NJOH", pa harruar ta pyes perseri te riun nese e ka lezuar librin e tij per Greqine per te mare te treten here radhazi pergjigjen JO! Ku edhe paksa i irrituar e pyeti perse? Miku im i riperseriti arse se mbi kete çeshtje kishte nje bindje te veten, te krijuar edhe ate mbi baza si nga shkrime shkencore ashtu edhe nga arsye llogjike te thjeshta personale qe duke mos qene as akademik dhe as historian, mund tia lejonte vetes dhe ku nje nga keto ishte fakti qe ne zonen e Himares ka te moshuar qe nuk dine fare shqip. Ne kete moment akademiku u hodh perpjete sikur ti kishte plasur nje bombe ne “dore” duke gati bertitur qe nuk eshte e vertete nje gje e tille, duke mohuar kategorikisht qe ne Himare te kete pasur ndonjehere persona qe nuk dinin shqip(pra akademiku nuk pranon te kete pasur ndonjehere ne Himare persona qe nuk dinin shqip, nderkohe qe gjyshja ime ndjes paste deri ne moshen 40vjecare kur erdhi ne Vlore nuk dinte absolutisht asnje fjale shqip dhe vete im ate, deri ne moshen 7 vjecare kur u fut ne shkolle, nuk dinte asnje fjale). Ne kete moment edhe miku im qe me besoni, eshte nje nga njerezit me te qete ne kete bote, nuk e permbajti dot veten dhe iu kthye profesorit duke i thene se nuk fliste me te degjuar siç mund te fliste ai, po njihte realisht ne nivel familjar persona te tille qe nuk dinin shqip dhe per momentin e mbylli diskutimin pasi e pa se ishte futur ne ate retorike qe deri ne ate moment ishte perpjekur ta evitonte. Me pas shkembyen edhe disa fjale duke pire dicka dhe u ngriten per te ikur. Kur u ndane, miku im i tha “profesor, ju faleminderit per takimin dhe biseden qe zhvilluam bashke. Ishte me te vertete kenaqesi”, ndersa profesori duke i shternguar doren, dhe me ton te penduar i tha “te me falesh qe u nxeha me pare”.

Anonymous said...

Kyritsis, sa vite larg drite je ne kulture, profesionalizem dhe njohuri ne fushen e historise krahasuar me Prof. Kristo Frasherin?! Aq me teper me "faktet" e Shqiptareve te ardhur nga Kaukazi. Dil para pasqyres dhe jepi pergjigje vehtes. Vetem jepi pergjigje te sakte e te sinqerte se genjen veten qe ke perballe e te shikon.

Kyritsis said...

...ku qendron lidhja midis asaj qe shkrova une dhe ketij krahasimi qe kerkon te besh ti??!! megjithate po te pergjigjem; jane patjeter shume me te shumta ato qe di profesori yt historian ne krahasim me mua, vetem se problemi qendron ne faktin se me sa duket, jane akoma me te shumta ato qe profesori yt nuk di ne krahasim me mua. nuk e di nese te ndriçova me kete pergjigje apo jo, se faktikisht te shpreha nje koncept qe eshte pak i veshtire per tu kuptuar per nje qe shkruan: "vite larg drite".

himara said...

Teksti i meposhtem eshte shkeputur nga Alb-shkenca, autore studjuesja gjermane Inma Pazos e perkthyer nga gjermanishtja nga L. K:

Te dhenat pra nuk jane pergatitur nga ata, por vijne nga studime te
njohura. Te gjitha keto studime jane publikuar ne revista shkencore,
cka nenkupton kontrollin e meparshem nga shkencetare neutrale. Tek
studimet mund te kete qasje gjithkush dhe ato jane te vendosura ne
listen e burimeve.

Statistikat vecse tregojne vec shperndarjen e popujve antike te cdo
vendi, pra cfare rrenjesh ka popullsia e sotshme. Duhet dalluar nga te
ashtuquajturat minoritete etnike ose etni te cdo shteti.

Serbet nuk jane etni tjeter, nje tjeter komb politik po, por me siguri
jo nje etni. Njejte me kete edhe gjermanet ose spanjollet nuk jane
etni. Ky perkufizim eshte i gabuar, ashtu sikurse dhe perkufizimi i
races. Por per politikanet natyrisht qe eshte me e lehte te thone nje
komb = nje race.

Shume njerez perziejne shkencat gjuhesore me gjenetiken. Nje popull, i
cili eshte i afert nga ana gjuhesore me nje popull tjeter, nuk duhet
detyrimisht te jete i lidhur gjenetikisht me te. Kjo madje nuk eshte
keshtu ne shumicen e rasteve. Kjo prejardhje gjuhesore e nje populli
gjithashtu NUK tregon mbi prejardhjen e vertete, sepse gjuha eshte e
ndikuar nga faktore te tjere si politika ose arsimi. Ne Gjermani ka
arritur te hyje gjermanishtja e sotshme e larte per shkak te Bibles se
Luther-it dhe jo per shkak se ky popull ishte me i mire se te tjeret,
te cilet kane folur gjermanisht te thjeshte.

Prejardhja e emrit te vendit gjithashtu nuk ka te beje me prejardhjen
e nje populli. Kroacia ia falenderon emrin e saj popullit te kroateve,
nje fisi sllav, por prej kesaj kroatet nuk jane detyrimisht sllave.

Banoret e pare te nje vendi nuk duhet detyrimisht te pasqyrohen ne
permbajtjen gjenetike te sotshme. Qe te besohet se shqiptare ose
boshnjaket jane te gjithe ilire, per shkak se ata jane pasardhes te
ilireve, eshte teresisht e gabuar. Keta popuj te pare mund te
emigrojne, te shuhen ose te shtyhen nga emigrime te mevonshme.

Asnje vend nuk eshte gjenetikisht homogjen. Qe te besohet kjo gje
eshte jo vetem e vjeteruar, por teresisht absurde. Te gjithe vendet ne
Europe kane perjetuar zhvendosje, imigrime, ose migracione dhe keto
lene diku me shume, diku me pak gjurme ne permbajtjen e sotshme
gjenetike.

Perkufizimi i etnise ose i races eshte i gabuar dhe eshte i rrenjosur
thelle ne koka. Njerezit mendojne akoma ne skema dhe besojne, qe
dikush qe ngjan si jugor nga pamja, duhet te kete rrenje arabe ose
berbere. Pamja percaktohet vec permes pak gjeneve dhe keta mund te
jene trasheguar nga kushedi cili i aferm, i cili madje nuk eshte me
direkt i lidhur me ju. Pamja nuk eshte shenje per prejardhjen.

Nje popull antik politik ose historik nuk duhet te jete detyrimisht
nje nga pikepamja gjenetike. Jo te gjithe popujt antike, te cilet
dikur ndodheshin ne nje vend, mund te dallohen gjenetikisht ose kane
nje singularitet gjenetik.

Nuk jane gjenet qe e shenjojne gjenetikisht nje popull. Ne te shumten
e rasteve kur gazetaret flasin per gjene, ne fakt nuk eshte fjala per
gjene. Jane me siguri mutacione, te cilat ne nje grup njerezish
shfaqen me shpesh se ne te tjere dhe i shenjojne ato gjenetikisht.
Nese nje popull per nje kohe te gjate mbetet vec mes vedi, atehere
zhvillohen keto shenja.

Vetem per shkak se krijohet nje shtet i ri, nuk do te thote qe kemi
automatikisht nje permbajtje tjeter gjenetike. Permbajtja gjenetike ne
Portugali, France dhe Spanje eshte shume e ngjashme dhe keto vende
ekzistojne prej qindra vitesh. Vendet fqinje shfaqin gjithmone
ngjashmeri gjenetike dhe kjo nuk mund te ndryshohet permes ngritjes se
kufijve te rinj.

Edhe njehere ne mbyllje ajo thekson se instituti nuk eshte i motivuar
politikisht dhe se te dhenat ekzistojne qe prej vitesh. Manipulimi
politik vjen prej nacionalisteve, te cilet jane te lidhur shume me
mitet e tyre. Historia mbahet me deshire me mite, por njerezit duhet
ngadale te mesojne qe e verteta duket ndryshe dhe qe nuk njeh kufij
shteterore. Burimet jane ne dispozicion per publikun.

Anonymous said...

Edhe Kristo Frasheri edhe J. Pali kane shkruar me nje ndjenje te fuqishme nacionaliste duke erresuar anen shkencore te asaj qe kane shkruar. Por ndryshimi midis tyre eshte se K. Frasheri perdor gjeresisht literature te cilen e gatuan sipas nje skeme qe te arrije ne perfunimin e idese qe e ka gati. Kurse historia e J. Palit nuk ka asnje referenc, pra eshte me teper nje ese historike dhe ze vend te rendesishem vleresimi i ngjarjeve sipas botkuptimit socialist te tij. Por po te heqim komentet personale qe ben ai, eseja e tij historike eshte me prane realitetit dhe sakteson ate qe na eshte fshehur prej kohesh nga historia shqiptare, dmth qe himara vetem ne 1921 eshte perfshire ne shtetin shqiptar pas marreveshjes qe perfaqesuesit e saj bene me qeverine shqiptare ne 1921.

Egziston dhe nje fakt qe duhet te merret parasysh, eseja eshte lene ne doreshkrim, (shih art-cafe etj).
Autori qe ishte mesues nuk mund te rrezikonte te shkruante me simpati per himaren e cila pergjithesisht ishte ne konfrontim me shtetin. Ligji per agjitacion e propagande mund ta denonte autorin e nje doreshkrimi qe rastesisht mund te vinte ne vesh te sigurimit. Pra megjithe retushimet qe ka bere ai vete si dhe ata qe kane botuar doreshkrimin e tij, eseja historike e J. Palit permban te verteta historike, kurse libri i K. Frasherit permban deformime historike.
Eshte e kuptueshme qe kur nje akademik ja neneshtron shkencen interesave nacionaliste ai fillon te mos jete me i besueshem, me gjithe gradat qe mund ti jape shteti zyrtar.
O stoxastis

Anonymous said...

Ku mund ta gjejme librin e J. Palit ?
kondraki

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Me duket se po u frijme shume gjerave qe nuk egzistojne. Barba- Jankon e njohim si mesues e burre te respektuar ne zone. Vitet e fundit nga 90-deri ne 97 (ne mos gabohem) i kaloi ne Greqi ne Korfuz ku dhe vdiq. Po te donte e kishte nxjerre librin kur ishte gjalle.

Sa per vjershen qe paraqitet me siper ajo eshte nje marrezi. pyetni po deshet byrazerin e autorit qe e takova para disa muajsh ne Greqi ku merr pension
nga Greqia si gjithe himarjotet e moshuar.
Mehallexhiu

Anonymous said...

Marrezi pse nje Himarjot shkruan per Himaren e tij?! Per pension grek, nuk besoj se ka shume nevoje Petraqi pasi jeton ne Amerike dhe merr disafish me shume pension se ai grek. Megjithate mund te lexoni dhe librat e historianit nga Dhermiu Foto Bixhili. Apo dhe ky s'eshte i besueshem?! :)

akroqeravnos said...

Le ti permbahemi diskutimit rreth librit te z. J. Pali, po mundi te na postoje ndokush ne forme elektronike.

(sa per prejardhjen apo jo ilirie te shqiptareve kjo eshte nje teme tjeter qe mund te diskutohet ne postime te vecanta, ndonse per himarojet kjo nuk ka rendesi. Vec kesaj provat e dy teorive te ciuara nga diskutanet nuk jane te shumta dhe kerkohet mendimi i specialisteve).

Anonymous said...

Kur u be historian mesuesi i fillores Foto Bixhili? Apo tani qe merr pension ne greqi (e ka pohuar vete ne televizion ne top-chanel-dmth ka deklaruar origjine e tij greke).
Per Bixhilin lexoni nje komement nga bashkefshatari i tij:
http://www.scribd.com/doc/8567654/Historianet-e-Himares-Zonja-Dhe-Doktoringa-Kristaq-Jorgji

Irakliu

Kyritsis said...

une nuk kuptoj se çfare mund te kete nazionaliste dhe radikale ta kesh prejardhjen nga Kaukazi??!! me shume se gjysma e botes e ka prejardhjen nga kaukazi. vete rraca e bardhe ka lindur ne kaukaz dhe jo me kot ne gjuhen shkencore, nje mashkull i bardhe epitetohet si "mashkull kaukazian" dhe femra e bardhe si "femer kaukaziane". po normalisht i dashur anonim, qe kur debatet shnderohen ne atakime personale, vetem e vetem per te gjetur diçka per ta zhvlerersuar tjetrin, ben gafa te tilla si kjo e jotja. pra mos na jep mesime mbi karakterin tim dhe ate ballkanas kur vete po ben te njejten gje dhe kur nuk je ne gjendje ta besh tek e fundit pa bere gafa.
tema ishte per kondradiksionet e z.Frasheri dhe une me ngjarjen qe tregova(ngjarje e vertete e ndodhur ne shtator te vitit qe lame pas), me duket se dhashe nje ilustrim pikerisht te ketyre kontradiktave absurde. je ti bashke me anonimin tjeter qe me deshire dhe me qellim dolet nga tema dhe u hodhet ne vleresime personale dhe nje gje te tille e beni sa here qe ju djeg ose sa here qe nuk keni argumenta.
ka ndonej gje te pavertete ne ato qe une shpreha? ka ndonje gje ku ti nuk je dakort dhe me argumenta mund te thuash perse? nese keshtu eshte behu perpara dhe leri keto vjersha bajate si parrulla kongresi, sikur ti kete bere ndonje pionier i Enverit qe na solle nga Petraq Pali, se thellon gafat e tua ne dy aspekte; si ne daljen tende nga tema ashtu edhe ne mosmarjen ere nga poezia. ndersa te ftoj te mos atakohesh personalisht me mua per dy arsye; e para se nuk jam une personi ne diskutim dhe e dyta se une te mbaj ne qafe te vishes me vite te tera edhe sikur nje fishek i vetem te me kete mbetur.
shendet.

Anonymous said...

Pse ka pak njerez qe shkruajne marrezira per vendin e tyre ? E megjithate byrazeri i shkruesit merr nje pension nga greqia. Postojani atij vjershen e siperme dhe jo neve qe nuk na intereson.
Mehallexhiu

Anonymous said...

Nuk e kuptoj me disa ketu!. Nese une jap nje emer himarjoti qe flet per historine e Himares, qofte me ane te librave te botuar, qofte me ane te vjershave dhe poemave, c'eshte valle kjo tendenca, deshira, kenaqesia, per ti sulmuar ne forma bajate. Jo po ky merr pension nga Greqia, jo po ky shkruan si komunist, jo po ky keshtu, jo po ky ashtu. Nese doni te diskutoni si njerez te pjekur, hajde diskutojme. Me llafe dhe thashetheme grash mund te llomotisni gjithe diten, por s'kam ndermend t'ju ndjek nga pas.
Historiani i rradhes: Paskal Milo nga Palasa. Lexoni e degjoni se c'thote per Himaren.

P.S. Qirici, fillo te behesh serioz dhe i besueshem, per vehten tende ne rradhe te pare.

Nga i njejti e i vetmi "Anonim"

P.S.2. Per librin e J. Palit do mundohem te kontaktoj me djalin e tij ne forumin e Qeparotasve online. Ai eshte i vetmi qe mund te ndihmoje.

Anonymous said...

Une nuk para mar shume vesh nga vjershat, por te kuptoj qe edhe te maresh pension, dmth te deklarohesh si homogjen grek, edhe te thuash na pushtoi greqia keto dy gjera bashke nuk shkojne, kjo sdo shume mend e kalem.
Pastaj ne e kemi pushtuar Greqine me afro 1.000.000 veta emigrante, e jo ajo neve.

Mehallexhiu

Kyritsis said...

P.D.
Anonymous said...
Nuk e kuptoj me disa ketu!.

pikerisht ky eshte problemi, qe ti nuk kupton.... po per kete problem nuk ka kure, megjithese mund te provosh te pyesesh nje here Paskal Milon, a Foto Bixhilin a Kristo Frasherin, se nje mrekulli me shume s'besoj ta kene problem per ta bere.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Kyritsis said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Kyritsis said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Kyritsis said...
This comment has been removed by a blog administrator.
akroqeravnos said...

The comments out the theme of the discussion are deleted by the administrators

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

hi