Tuesday, November 17, 2009

Ένας αναγνώστης μας γράφει ...

Γεια σου Ακροκεραύνιε,
aπό το όνομα Ακροκεραύνιος και μόνο φαντάζομαι πως είσαι από τη Χιμάρα. Και εγώ από εκεί είμαι. Αν και δε σε γνωρίζω προσωπικά διαβάζω τακτικά το
blog σου και το όνομα σου είναι πολύ γνωστό σε αυτούς που ασχολούνται φανατικά με την Χιμάρα όπως εγώ. Άλλωστε είμαι γραμμένη στις τροφοδοσίες του blog σου εδώ και δυο χρόνια.

Τέλος πάντων για να μην τα πολυλογώ έχω ένα πρόβλημα. Θέλω τον τουριστικό οδηγό της Χιμάρας που έχεις κάνει upload στο scribd. Έκανα subscribe (username autochthon) μόνο για να το κατεβάσω αλλά τίποτα. Μήπως μπορείς να μου το στείλεις με e mail η να μου πεις που θα το βρω? Δεν πρόκειται να τον δημοσιεύσω κάπου, είναι άπλα και μόνο για δική μου προσωπική χρήση.

Σε παρακαλώ απάντησε μου ούτος η άλλος για να ξέρω τι να κάνω. Σε ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων.
Β. Α


Αγαπητή πατριώτισσα,
αν και παρακολουθούμε και εμείς το SCRIBD, δεν έχουμε γνώση ποίος πρόβαλε το Τουριστικό οδηγό στο SCRIBD. Μπορείτε ωμός να το βρείτε από τη διεύθυνση:

http://www.himaraunion.com/tourism

No comments: