Tuesday, April 05, 2011

Une i them PO regjistrimit ne baze kombesie dhe besimi.

Date: Mon, 4 Apr 2011 11:18:13 -0400 (EDT)
From: ShkreliM@aol.com
To: art-cafe@alb-net.com
Subject: Re: [Alb-Shkenca] Jo regjistrimit te popullsise mbi bazen e
fese dhe te kombit.
Message-ID: <25d7.18c88b2a.3acb3b34@aol.com>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Mendoj se eshte teresisht e pa baze kjo "frike" per egjistrimin ne bazen e fese dhe te kombesise. Mua do me vinte shume keq sikur, ne Mal te Zi, ku kam linde mos te me jepej mundesia te regjistrohem ata qe jam, SHQIPTAR KATOLIK. Pra, nese une e dua kete te drejte, atehere eshte e udhes qe edhe te tjeret ta kene te njejten te drejte. Tashti, nese dikush ben propagande, ose ndonje gje tjeter, per te ndikuar ne popullesine te shpallet ate qe nuk eshte, personi oase organizata, qoft ajo edhe nga trupi diplomatik i ndonje shteti, duhet te pengohet ne cdo menyre dhe denohet perkatesisht. Une i them PO regjistrimit ne baze kombesie dhe besimi.

No comments: