Sunday, April 29, 2012

z. Gjicali e humbi gjakftohtesine!!!-Pritet pergjigje ndaj akuzave te Enosit himarjot-por ai hesht!!!

Z.Irakli.
Nqs. nuk je ne gjendje ti pergjigjesh fteses per sqarime, lidhur me fushaten e prishjeve te paligjeshme ne Bashkine Himare, te cilen e kerkove vet, te pakten mos prediko se sa mbaresi ben ky spastrim. Mos mer ne mbrojtje demin qe u shkaktua nga kjo fushate.Une shkruaj dhe firmos ne club nqs ti e quan para e mbrapa e nga mengjesi ne mesnate, atehere me gjith mend moderatori duhet te mbaj qendrim.
Persa i perket "elementeve te mia shoqerore e morale" nuk je ti qe mi jep. Ato te drejta mi jep konseguenca ime ne mbrojtje te te drejtave te himarioteve sipas trashegimise se familjes dhe formimit himariot. Natyrisht qe ty ste pelqen se nuk i ke. Kur une "tradhetova" shoqeaten (me sakte kur ti nuk me thire me) une vazhdova sadopak te kontribuoj. Nuk u anetaresova edhe ne shoqeaten Laberia. Jo se kisha gje me shoqeaten, por nuk me perfaqesonte si himariot.

Po te ishe pak "intelektual' te eshte dhene rasti ta tregosh. Perse nuk i pergjigjesh sqarimit, por kerkon qe une te hesht, se s'qenkemi shoke!!! Po kujt i prishet gjiza qe une e ti s'jemi shoke. Ne jemi ne barikata te kunderta per sa i perket halleve qe ka Himara. Une asnjehere nuk tu drejtova te nderpresesh vepren apo aktivitetin tend. Cdo ber varet nga kembet e veta. Sheshi dhe mejdani nuk presupozon te fshihesh, perkundrazi. Nqs une diku kam gabim argumentoje per ndryshe me e pakta eshte te heshtesh. Jo te predikosh suksese e te ardhme te ndritur, e kemi ngrene nje here ate koker ulliri.

Sa per" lakimin e emrit tend sipas interesave te mijat", po e argumentove ate qe thua, do te te kerkoj ndjese publikisht. Sikurse te thashe publikisht qe po te kisha toke me 7501 sikurse pretendoje ti, do zhdukesha nga Himara.
Maksim Rapo


From: Irakli
To: ...
Sent: Tuesday, April 24, 2012 7:50 PM
Subject: IRAKLI GJICALI - Per Maksim Rapon

...Maksim Rapo, je bere i padurueshem duke folur para-mbrapa dhe per cdo gje qe ka te beje me persinin tim ne Club Himara.Ti, personalisht nuk ke asnje te drejte te drejtosh komente publike per mua sepse nuk disponon asnje element shoqeror dhe moral dhe asnje lloj mardhenie qe une te te konsideroj si shok. Rruget tona jane ndare me kohe, atehere kur ti e tradhetove Shoqaten e Intelektualeve dhe objektivat e saj te larta.Tani qendro ne punen tende dhe me mua nuk dua te kesh asnje komunikim. Ftoj moderatorin e Club Himara, te mbaje qendrim te hapur ndaj ketij personi qe nga mengjezi deri ne mesnate lakon emrin tim sipas interesave te tij.

2 comments:

ximareos spila. said...

...Irakli, nuk ke faj ti, fajin e kane Himariotet qe durrojne akoma te kene ty ne krye te Bashkise se tyre. Ti vazhdo si kaposh te fryhesh, por kujdes se nje moment do te bien pendet.

Anonymous said...

Kot mundoheni ta beni Gjicalin te pergjigjet. Ka filluar ta kuptoje se beri gabim qe u prononcua ne internet...Ai qellimin e tij e realizoi: nen masken e Intelektualit luftoi per nje drejtim inteligjence ne Bashki, dhe cili ishte rezultati: gia arriti te zgjedhe nje kryetar bashkie me arsim te larte, por kryetari i kshillit bashkiak eshte me te mesme. Te njejten gje kishim edhe me pare, kryetar kshilli bashkiak me shkolle te larte dhe kryetar me te mesme, tani thjesht kembyen vendt...

vezhguesi