Kush kerkon te largoje bustin e deshmorit te Gjuhes greke Aristotel Guma?

H προτομή του εθνομάρτυρα Αριστοτέλη Γκούμα

Procedeengs of The III Panhimarjot Conference -

http://www.himara.eu/adver/KHimariot/konferenca3_1.html

Llambro Ruci shvlefteson "argumentat" e Kristo Frasherit, Luan Malltezit, Shaban Sinanit etj

Le të thonë sa të duan Kristo Frasheri, Luan Malltezi, Shaban Sinani etj.se gjuha e parë në Himarë është shqipja dhe më pas greqishtja. E kjo është thënë qartësisht, por vendosmërisht, pa ekuivoke dhe duke e faktuar

Regjistrimi i popullsise-Presidenti Topi: presione nga qarqe ultranacionaliste

“Ndjeshmëria e madhe është sepse nga individë të qarqeve ultranacionaliste tentohet të bëhet një politikë presioni dhe deformacioni të një procesi që duhet të jetë nacional dhe ligjor” Presidenti la të kuptohej se ai ishte ishte edhe për deklarimin e lirë të etnisë dhe fesë

Ivanov: "ende në rajonin tonë qarqet ultranacionaliste veprojnë në dëm të vendeve të tjera".
(Shqip)

In contrast with 52-personality peticion, in the report of Europian Commission it is said that:

There is a lack of accurate data on minorities in Albania. This situation is expected to be addressed by the conduct of a population census in 2011, respecting international standards including the principle of free self-identification. This census will include optional questions on the ethnic origin, religious affiliation and mother tongue of respondents.

Pse nuk i jepet shtetesia shqiptare fortlumturise se tij Anastasios?

Lufta midis civilizimeve ne Shqiperi e gjen shprehjen ne luften frontale te qarqeve ateiste dhe antikrishtere qe perfaqesohen deri ne kupolen e shtetit per 20 vjet rresht dhe kontrollojne totalisht mediat.
S ipas raportimeve te ShIK-ut dhe shtypit, fondametaliste musilmane kane marre shtetesi shqiptare, kurse kryepeshkopi dekorohet nga Presidenti por ende nuk i ploteson kushtet per shtetesi megjthe qendrimin permanent prej 19 vjetesh ne Shqiperi !!!!


Thursday, December 13, 2012

Τη δεν λενε οι παλοι τσαμιδες στους νεους- Η σφαγή των 49 προκρίτων της Παραμυθιάς-

Οι Τσάμηδες στην αλβανική εξωτερική πολιτική

Share

Μουσουλμάνοι Τσάμηδες εθελοντές στα στρατεύματα κατοχής, παρουσιάζουν όπλα σε Ιταλό αξιωματικό (http://romiazirou.blogspot.gr)
“Τσάμηδες”,  ονομάζονταν οι 20.000 μουσουλμάνοι  κάτοικοι της Θεσπρωτίας  οι οποίοι αν  και αρχικά είχαν κριθεί ανταλλάξιμοι όπως προέβλεπε η Συνθήκη της Λωζάννης,  η Αλβανία με την παρακίνηση της Ιταλίας πετυχαίνει την εξαίρεση τους προβάλλοντας την αλβανική καταγωγή τους. Το αίτημα αυτό δέχτηκε και η δικτατορική κυβέρνηση Πάγκαλου που σε συνδυασμό με το κλείσιμο των Βορειοηπειρωτικών σωματείων στόχευε αφελώς στην καλυτέρευση των σχέσεων με την Αλβανία .
Η  περίοδος του Μεσοπόλεμου  (1924 -1935) χαρακτηρίζεται από τις συνεχείς προσφυγές των Τσάμηδων  στην Κοινωνία των Εθνών με τις οποίες διαμαρτύρονταν για την απαλλοτρίωση κτημάτων  προς όφελος των προσφύγων από τη Μικρά Ασία  και την δήθεν καταπάτηση των δικαιωμάτων τους. Παράλληλα,  παρατηρείται η έντονη προπαγάνδα με την δράση Αλβανών και Ιταλών πρακτόρων ενώ εντείνεται το κλίμα τρομοκρατίας από αλβανικές συμμορίες που εφορμούν από τα σύνορα.
Κατά την διάρκεια της Κατοχής, πλαισίωσαν τα ιταλικά και γερμανικά στρατεύματα και στη συνέχεια ίδρυσαν την οργάνωση KSILIA (Αλβανική Εθνική Επιτροπή), την κυβέρνηση των Τσάμηδων της Θεσπρωτίας με πρόεδρο τον Μαζάρ Ντίνο (ύπατο αρμοστή της Θεσπρωτίας  διορισμένο με διάταγμα της κυβέρνησης Μουσολίνι) και τάγματα επιστράτων για ένοπλη στήριξη της ιταλικής κατοχής.
Τα τάγματα αυτά, στράφηκαν εναντίον των ελληνικών αντιστασιακών ομάδων και ιδιαίτερα του ΕΔΕΣ που δραστηριοποιούνταν στην περιοχή ενώ παράλληλα διέπραξαν θηριωδίες έναντι των Ελλήνων κατοίκων της Θεσπρωτίας  με κορυφαία την σφαγή των 49 προκρίτων της Παραμυθιάς. Κατά την υποχώρηση των κατοχικών στρατευμάτων,  οι Τσάμηδες επέλεξαν την μαζική οικειοθελή αποχώρηση τους από την Θεσπρωτία μετά την καταδίκη από το Ειδικό Δικαστήριο Δωσίλογων Ιωαννίνων των 1930 εμπλεκόμενων στις θηριωδίες αυτές.
Το θέμα της εξόδου των Τσάμηδων,  από την Ελλάδα,  παραχαράσσεται σκόπιμα από την Αλβανία  μετά την πτώση του κομμουνισμού και προβάλλεται ως γενοκτονία.  Από το 1994, η αλβανική κυβέρνηση καθιέρωσε την 27η Ιουνίου ως «ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Τσάμηδων από τους Έλληνες»  ενώ παράλληλα απαιτεί από την Ελλάδα αναγνώριση αλβανικής μειονότητας καθώς και την αποζημίωση των Τσάμηδων για τις περιουσίες τους οι οποίες  δημεύθηκαν. Πάγια τακτική των αλβανικών κυβερνήσεων,  είναι η σύνδεση των ατομικών και συλλογικών δικαιωμάτων της αναγνωρισμένης,  βάσει συνθηκών,  ελληνικής μειονότητας με το ανεδαφικό «Τσάμικο ζήτημα» το όποιο τίθεται πάντα σε  μια στρεβλή ανταποδοτική λογική.
Το συγκεκριμένο ζήτημα,  για την χώρα μας,  έχει κλείσει από το 1948.Οι δικαστικές αποφάσεις  που καταδίκαζαν  σε θάνατο τους δωσίλογους   Τσάμηδες   ήταν στο ίδιο μήκος κύματος με αντίστοιχες αποφάσεις  που ελήφθησαν κατά τη μεταπολεμική περίοδο,  σε πολλές  χώρες της Ευρώπης ακόμη και στην ίδια την Αλβανία. Η μαζική οικειοθελής έξοδος  τους από την χώρα,  καταμαρτυρεί την ενοχή τους και κάθε προσπάθεια για ανακίνηση του θέματος,  από πλευράς του αλβανικού κράτους και Τσάμικων σωματείων,  πέφτει στο κενό.
Δημήτρης Κούτρας
(Μεταπτυχιακός φοιτητής  του τμήματος  Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πειραιώς)

ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΙΚΟΣ ΕΠΕΚΤΑΤΙΣΜΟΣ 

http://hellenic-music-videos.blogspot.gr/2012/10/blog-post_29.html

Τσαμουριά ονομαζόταν (λόγω του ποταμού (Θύαμι) Καλαμά),
η περιοχή που βρίσκεται σήμερα ο νομός Θεσπρωτίας και κάποια τμήματα του νομού Πρεβέζης (περιοχή Πάργας). Οι λεγόμενοι Τσάμηδες, ήταν οι πασίγνωστοι Tουρκαλβανοί του Αλή Πασά. Επί Οθωμανικής αυτοκρατορίας, ο Τουρκαλβανός Αλή Πασάς (είχε γεννηθεί στο Τεπελένι της Αλβανίας) που ήταν....
εξαιρετικά φιλόδοξος, οργάνωσε τη φρουρά και το στρατό του με μουσουλμανικό πληθυσμό που έφερε στα μέρη εκείνα από την Αλβανία. Και τους παραχώρησε καλλιεργήσιμες εκτάσεις, βοσκοτόπια κ.λ.π., που φυσικά δεν ήταν δικά του. Απλά τα είχε καταλάβει.
Με την απελευθέρωση της Ηπείρου το 1912, μέρος αυτού του πληθυσμού των Τσάμηδων έφυγε και επέστρεψε στην Αλβανία.Με την συνθήκη της Λωζάννης, κρίθηκαν ανταλλάξιμοι, όμως η τότε κυβέρνηση, δεν τους έστειλε στην Αλβανία, ως χειρονομία καλής θελήσεως προς το νεοσύστατο Αλβανικό κράτος.

Οι Τουρκαλβανοί «Τσάμηδες» κατά την έναρξη του πολέμου της Ελλάδος με την Ιταλία, συνεργάσθηκαν με τους Ιταλούς φασίστες και διέπραξαν φόνους, βιασμούς, ληστείες, κλοπές, εμπρησμούς, καταδόσεις και διάφορες άλλες βιαιοπραγίες εις βάρος των κατοίκων στην Παραμυθιά και στα γύρω χωριά της Θεσπρωτίας. Τρία από τα 14 συμπράξαντα με τους Ιταλούς Φασίστες και μετέπειτα με τους Γερμανούς τάγματα Αλβανών, ήταν επανδρωμένα με Τσάμηδες. Αποκορύφωμα των εγκλημάτων τους ήταν η εκτέλεση των 49 προκρίτων στην Παραμυθιά στις 29-09-1943. Η εκτέλεση βέβαια έγινε από Γερμανούς στρατιώτες, ύστερα όμως από κατάδοση των Τσάμηδων. Σύνθημα και στόχος τους ήταν να γίνει Αλβανική όλη η Ήπειρος μέχρι την Πρέβεζα.
Με το τέλος του πολέμου, φοβούμενοι ότι θα λογοδοτήσουν στη Ελληνική δικαιοσύνη, για τα εγκλήματά τους κατέφυγαν στην Αλβανία.
Το 1945 το Ειδικό Δικαστήριο Δοσιλόγων Ιωαννίνων κατεδίκασε ερήμην 1930 Τσάμηδες εγκληματίες πολέμου !!!!

Αυτοί οι Τσάμηδες εμφανίζονται σήμερα ως αδικημένοι και θύματα των Ελλήνων και ζητούν να επιστρέψουν στη Θεσπρωτία, αποκρύπτοντας τα όσα διέπραξαν συνεργαζόμενοι με τους κατακτητές, διεκδικώντας μάλιστα και περιουσίες!!
Μετά την πτώση, όμως, του καθεστώτος του Χότζα στην Αλβανία και την εγκαθίδρυση δυτικού τύπου κοινοβουλευτισμού, έχει υποκινηθεί και αφυπνισθεί παράλληλα προς το θέμα του Κοσσυφοπεδίου και το θέμα των Τσάμηδων, με απώτερο σκοπό, από τη μη ύπαρξη Αλβανικής Κρατικής Οντότητας μέχρι το 1913,  την δημιουργία της λεγόμενης Μεγάλης Αλβανίας.
Οι Αλβανοί προσπαθούν μέσω των Τσάμηδων να καλύψουν τις εναντίον της Ελλάδος επεκτατικές βλέψεις τους και την κακομεταχείριση των Ελλήνων Βορειοηπειρωτών, συνεπικουρούμενοι από τους Τούρκους «φίλους» μας.

Είναι καιρός η Ελληνική κυβέρνηση να πάψει να εθελοτυφλεί και να πάρει θέση απέναντι στην απροκάλυπτη προπαγάνδα των Τιράνων εις βάρος της Ηπείρου.

No comments: