Kush kerkon te largoje bustin e deshmorit te Gjuhes greke Aristotel Guma?

H προτομή του εθνομάρτυρα Αριστοτέλη Γκούμα

Procedeengs of The III Panhimarjot Conference -

http://www.himara.eu/adver/KHimariot/konferenca3_1.html

Llambro Ruci shvlefteson "argumentat" e Kristo Frasherit, Luan Malltezit, Shaban Sinanit etj

Le të thonë sa të duan Kristo Frasheri, Luan Malltezi, Shaban Sinani etj.se gjuha e parë në Himarë është shqipja dhe më pas greqishtja. E kjo është thënë qartësisht, por vendosmërisht, pa ekuivoke dhe duke e faktuar

Regjistrimi i popullsise-Presidenti Topi: presione nga qarqe ultranacionaliste

“Ndjeshmëria e madhe është sepse nga individë të qarqeve ultranacionaliste tentohet të bëhet një politikë presioni dhe deformacioni të një procesi që duhet të jetë nacional dhe ligjor” Presidenti la të kuptohej se ai ishte ishte edhe për deklarimin e lirë të etnisë dhe fesë

Ivanov: "ende në rajonin tonë qarqet ultranacionaliste veprojnë në dëm të vendeve të tjera".
(Shqip)

In contrast with 52-personality peticion, in the report of Europian Commission it is said that:

There is a lack of accurate data on minorities in Albania. This situation is expected to be addressed by the conduct of a population census in 2011, respecting international standards including the principle of free self-identification. This census will include optional questions on the ethnic origin, religious affiliation and mother tongue of respondents.

Pse nuk i jepet shtetesia shqiptare fortlumturise se tij Anastasios?

Lufta midis civilizimeve ne Shqiperi e gjen shprehjen ne luften frontale te qarqeve ateiste dhe antikrishtere qe perfaqesohen deri ne kupolen e shtetit per 20 vjet rresht dhe kontrollojne totalisht mediat.
S ipas raportimeve te ShIK-ut dhe shtypit, fondametaliste musilmane kane marre shtetesi shqiptare, kurse kryepeshkopi dekorohet nga Presidenti por ende nuk i ploteson kushtet per shtetesi megjthe qendrimin permanent prej 19 vjetesh ne Shqiperi !!!!


Tuesday, April 16, 2013

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ – 63

ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΧΡΩΜΗ και ΑΟΣΜΗ πολιτικά, με μόνη επιδίωξη ,την προσφορά στον αγώνα για τα δίκαια της Βορείου Ηπείρου

Γ΄Σεπτεμβρίου 13, 5ος Όροφος, 104 32 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ.: 2103815376 -- Fax: 2103832341 email: perdikis.dim@cyta.gr & arvan@hol.gr

                                                           
                                   
                                                                                       ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2013


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ  ΔΕΛΤΙΟ – 63


          
        Μία ακόμα αποστολή της «Αναγέννησης» στην Βόρειο Ήπειρο

        Στις 23 Μαρτίου ε.έ. ξεκίνησε μία ακόμα αποστολή της κίνησής μας προς την Βόρειο ΄Ηπειρο. Επισκεφθήκαμε τα διδασκαλία μας στην Νίβιτσα και στην Άρτα της Αυλώνας. Παρακολουθήσαμε τον εορτασμό από τους μαθητές της εθνικής μας επετείου με εκφώνηση του πανηγυρικού καθώς και απαγγελίες πατριωτικών ποιημάτων και τραγουδιών και στην συνέχεια προσφέραμε στα παιδιά βιβλία και γραφική ύλη. Λάβαμε μέρος στους εορτασμούς της 25ης Μαρτίου στην Χιμάρα και στο Αργυρόκαστρο. Στην συνέχεια παρέμεινε στην Χιμάρα ο Δημήτρης Περδίκης για να υποδεχθεί, να ενημερώσει και να ξεναγήσει την δημοσιογραφική αποστολή, όπως αναφέρουμε σε ιδιαίτερη ενότητα.

       Ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου στην Βόρειο Ήπειρο

       Ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου  φέτος στην Βόρειο Ήπειρο υπήρξε ιδιαίτερα λαμπρός με πολλές και ποικίλες εκδηλώσεις από τους Αγίους Σαράντα ως τη Κορυτσά. Στο Αργυρόκαστρο
Το Σάββατο 23 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός στο θέατρο της πόλης, σε μία κατάμεστη αίθουσα και με το πλήθος να φτάνει μέχρι έξω, στον προαύλιο χώρο. Στην συνέχεια το ελληνικό προξενείο στην πόλη, παρέθεσε δεξίωση στο ξενοδοχείο Τσαγιούπι όπου ο Έλληνας πρόξενος κ. Κοτροκόης μετά της συζύγου του υποδέχθηκαν και δεξιώθηκαν τον Ελληνισμό της πόλης. Την Κυριακή 24 Μαρτίου οι μαθητές παρέλασαν στην Χιμάρα και στην συνέχεια παρουσίασαν μία πατριωτική εκδήλωση στην Πιάτσα. Ακολούθησε γλέντι και χορός, με το «Σπυρομήλιο αρχηγέ» να αντηχεί μέχρι ψηλά, στης Πύλιουρης την ράχη. Την ίδια ημέρα εξαιρετική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο θέατρο των Αγίων Σαράντα. Στην Κορυτσά η εκδήλωση έγινε στο Ελληνικό Σχολείο παρουσία του υπουργού παιδείας κ. Αρβανιτόπουλου. Την Δευτέρα 25 Μαρτίου στην Δερβιτσάνη πραγματοποιήθηκε λαμπρή μαθητική παρέλαση στην κεντρική πλατεία. Στην συνέχεια στο πολιτιστικό κέντρο έγινε η επετειακή εκδήλωση. Σχολικές εορτές πραγματοποιήθηκαν και σε άλλες περιοχές.

        Ομιλία για την Βόρειο Ήπειρο στην Αθήνα

         Στην αίθουσα διαλέξεων «Γεώργιος Γρίβας», Πανεπιστημίου 64, στην Αθήνα, πραγματοποιήθηκε στις 13 Φεβρουαρίου ομιλία με ομιλητή τον Δημήτρη Περδίκη και με θέμα
«Ο Αυτονομιακός Αγώνας της Βορείου Ηπείρου - 17 Φεβρουαρίου 1914 - και οι εξελίξεις στο βορειοηπειρωτικό ζήτημα σήμερα» Όσοι θα ήθελαν να δουν την ομιλία, υπάρχει και στο διαδίκτυο στην διεύθυνση: http://www.youtube.com/watch?v=HBhziX_uwhw&feature=youtu.be

Αποκομμένη από τον εθνικό κορμό η Βόρειος Ήπειρος χωρίς λεωφορεία
Άγνοια, ανευθυνότητα ή τι άλλο;

     Τα χωριά και οι πόλεις της Βορείου Ηπείρου είχαν εδώ και πολλά χρόνια τα δικά τους λεωφορεία που μετέφεραν τους Βορειοηπειρώτες στην Αθήνα αλλά και σε άλλα αστικά κέντρα της Ελλάδας. Κάθε πόλη αλλά και αρκετά χωριά είχαν τις ιδιαίτερες, τις δικές τους λεωφορειακές γραμμές. Ιδιοκτήτες στις περισσότερες των περιπτώσεων ήσαν Έλληνες Βορειοηπειρώτες και όχι Αλβανοί όπως με μεγάλη δόση παραπληροφόρησης και λαϊκισμού κάποιοι έσπευσαν να γράψουν.
      Τα λεωφορεία κατά κανόνα ξεκινούσαν βράδυ από την Αθήνα και έφταναν στο χωριό το πρωί. Έτσι δεν χανόταν το μεροκάματο. Μετέφεραν τους ΒΗπειρώτες που πήγαιναν στο χωριό, κάποιους Ελλαδίτες επισκέπτες και προσκυνητές στην πανέμορφη γη της Ηπείρου, την γιαγιά που είχε έλθει να κάνει τις ιατρικές της εξετάσεις, τα παιδιά το καλοκαίρι στην ελληνική κατασκήνωση. Ακόμα έφερναν τα βιβλία για το ελληνικό σχολείο, τα φάρμακα του παππού, κάποιο ανταλλακτικό ή κάποιο δώρο του ξενιτεμένου στην οικογένεια κλπ κλπ. Τα λεωφορεία αυτά λοιπόν ήσαν μικρές επιχειρήσεις που συντηρούσαν κάποιες οικογένειες και έδιναν ζωή στο χωριό στην Βόρειο Ήπειρο. Πάνω από όλα όμως πραγματοποιούσαν ένα εθνικό λειτούργημα για την επιβίωση κάποιων Ελλήνων σε ένα χωριό πέρα από τα σύνορα.
        Έρχεται τώρα το ελληνικό υπουργείο μεταφορών να καταργήσει, να απαγορεύσει τα δρομολόγια αυτά. Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου μεταφορών Νίκος Σταθόπουλος είχε ενημερωθεί επανειλημμένα, όμως σύμφωνα με τις πληροφορίες μου ήταν ανένδοτος στις απόψεις του. Προσπάθησε και πέτυχε την υπογραφή ενός πρωτοκόλλου της μικτής επιτροπής οδικών μεταφορών Ελλάδος - Αλβανίας. Σύμφωνα με αυτό καθώς και με τον νόμο 4070/2012 άρθρο 185, παρ.15
η Αθήνα συνδέεται απευθείας με τα Τίρανα και μόνο με μια ελληνική λεωφορειακή γραμμή η οποία δίδεται στο ΚΤΕΛ Ιωαννίνων και μια αντίστοιχη αλβανική για την οποία οι Αλβανοί ζήτησαν να δοθεί στην αλβανική εταιρεία Albatrans, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες είναι ιδιοκτησίας Τσάμηδων ανθελλήνων πολιτικών.
        Επίσης σύμφωνα με την συμφωνία και η Θεσσαλονίκη συνδέεται μόνο με τα Τίρανα.
        Ακόμα παραμεθόριες πρωτεύουσες νομών και περιφερειών θα μπορούν να συνδέονται μόνο με την αντίστοιχη πρωτεύουσα νομού ή περιφέρειας της Αλβανίας.
Έτσι με την νέα πραγματικότητα κάποιος από ένα χωριό της Βορείου Ηπείρου θα πρέπει να πάρει το λεωφορείο για την πρωτεύουσα του νομού του, πχ Άγιοι Σαράντα, στην συνέχεια να πάρει από εκεί το λεωφορείο για την Ηγουμενίτσα και στην συνέχεια το ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας για την Αθήνα. Αποτελέσματα, αφάνταστη ταλαιπωρία, τα έξοδα μετάβασης από 20 ευρώ γίνονται 50 ως 70. Οι ώρες διαδρομής και αναμονής υπερδιπλασιάζονται και αν η γιαγιά μας πεθάνει στον δρόμο, δεν πειράζει. Πάντως κάποιοι μέτοχοι του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων τρίβουν τα χέρια τους από την μονοπωλιακή κατάσταση και τα προσδοκόμενα κέρδη.
      Είναι ντροπή όμως, ο Αλβανός ομόλογος κατά τις συνομιλίες παρατήρησε πως ο χώρος της νοτιοδυτικής και νοτιοανατολικής Αλβανίας (δηλαδή η Βόρειος Ήπειρος) μένει ακάλυπτος συγκοινωνιακά. Ο Έλληνας γενικός γραμματέας δεν είχε καταλάβει ούτε είχε αισθανθεί τίποτα.
      Κάποιοι ανευθυνουπεύθυνοι κρατικοί λειτουργοί χωρίς πραγματικό αίσθημα της εθνικής διάστασης του θέματος αδυνατούν να καταλάβουν πως ουσιαστικά τα χωριά και οι πόλεις της Βορείου Ηπείρου είναι μια συνέχεια του ελληνικού εθνικού κορμού και μια συνέχεια του ελληνικού οικονομικού χώρου. Κάποιοι στο παρελθόν τράβηξαν με μια μολυβιά σε έναν χάρτη μία γραμμή και χώρισαν την μια ενιαία και αδιαίρετη Ήπειρο στα δυο, παρόλα αυτά οι εκτός συνόρων Έλληνες μπόρεσαν για τόσες δεκαετίες και επιβίωσαν, δεν εξαλβανίστηκαν. Είναι ντροπή να έρχονται τώρα Έλληνες κρατικοί λειτουργοί να τους δίνουν την χαριστική βολή. Την δεύτερη στην σειρά σε λίγες μέρες μετά την κατάργηση των συντάξεων προς του Βορειοηπειρώτες αλλά και τους ομογενείς από την τέως Σοβιετική Ένωση.
       Πρέπει λοιπόν άμεσα να βρεθεί λύση, σύντομα, αύριο, τώρα, για να ανατραπεί το απαράδεκτο συμφωνηθέν πλαίσιο με δυο βασικούς όρους. Οι επιχειρήσεις των λεωφορείων να λειτουργούν νόμιμα και νομότυπα στην Ελλάδα και να αναγράφουν τους προορισμούς και κάθε τι άλλο, στα ελληνικά ή και στα ελληνικά. Γιατί είναι επίσης ντροπή που βλέπουμε τα πάντα γραμμένα, από ραγιαδισμό, πιστεύω, στα αλβανικά.

Επίσκεψη δημοσιογράφων στην Βόρειο Ήπειρο

        Ομάδα από 16 δημοσιογράφους από την Φινλανδία έφθασε στην Χιμάρα στις 28 Μαρτίου, στα πλαίσια μιας περιοδείας τους στην Βόρειο Ήπειρο. Οι περισσότεροι ήσαν μέλη της σουηδικής κοινότητας στην Φινλανδία και ο σκοπός της επίσκεψής τους ήταν η έρευνα σχετικά με τα μειονοτικά και ανθρώπινα δικαιώματα καθώς και οι συνθήκες διαβίωσης της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας στην Αλβανία.
         Αφορμή για το ταξίδι τους στάθηκε ένα άρθρο που αναρτήθηκε σε πολλούς χώρους στο διαδίκτυο με τίτλο «Νήσοι Ώλαντ, ένα μοντέλο για την Βόρειο Ήπειρο». Το άρθρο αυτό έφτασε στον διακεκριμένο δημοσιογράφο Nils Erik Friis, της μεγαλύτερης εφημερίδας της Φινλανδίας στη σουηδική γλώσσα «Hufvudstadsbladet»
Στην Φινλανδία κατοικεί μια σημαντική σουηδική μειονότητα που χαίρει όλων των δικαιωμάτων σε σημείο να είναι ισότιμο στοιχείο της Φινλανδίας. H σουηδική γλώσσα ισότιμη επίσημη γλώσσα της Φινλανδίας, τα δε νησιά Ώλαντ που κατοικούνται κατά 92% από σουηδικό πληθυσμό έχουν καθεστώς σχεδόν ανεξαρτήτου χώρας. Το ενδιαφέρον λοιπόν των μελών της αποστολής για τα μειονοτικά δικαιώματα στην Αλβανία ήταν πρόδηλο.
          Στην Χιμάρα, ο γενικός πρόεδρος της «Ομόνοιας» Βασίλης Μπολάνος παραχώρησε συνέντευξη τύπου μέσα από την οποία τους εξέθεσε αναλυτικά τα ζητήματα και τα προβλήματα που απασχολούν την ελληνική εθνική μειονότητα. Στην συνέχεια η αποστολή επισκέφθηκε τον νυν δήμαρχο της Χιμάρας Γ. Γκόρο με τον οποίο είχαν συνάντηση 45 περίπου λεπτών. Στην συνέχεια ξεναγήθηκαν από τον Δημήτρη Περδίκη και την νηπιαγωγό Στέλλα Πάνου στο Ελληνικό Σχολείο και στο Κάστρο της Χιμάρας. Αναφέρω μερικές χαρακτηριστικές δηλώσεις τους: «Είναι απίστευτο στην σημερινή εποχή να υπάρχει μειονότητα που να διαβιεί έτσι», «Το θέμα μας ενδιαφέρει πολύ, θα ξαναρθούμε πάλι τον Οκτώβριο», «Ο τόπος αυτός είναι πραγματικά πολύ όμορφος». Στην συνέχεια η ομάδα αναχώρησε για τους Αγίους Σαράντα, δεύτερο σταθμό της περιοδείας τους.

Μοναστήρια στην Βόρειο Ήπειρο

      Η Βόρειος Ήπειρος είναι γεμάτη με μοναστήρια, κέντρα κάποτε μοναχισμού και προσκυνήματος. Κάποια από αυτά μάλιστα σημαδεμένα από την ιστορία η οποία μέσα στον χώρο τους έγραψε κάποιες λαμπρές της σελίδες. Όλα αυτά στα μαύρα χρόνια του αθεϊστικού καθεστώτος έπαψαν να είναι τόποι μοναχισμού και προσευχής. Οι μοναχοί διώχθηκαν και οι μονές άλλαξαν χρήση, έγιναν αποθήκες. Κάποια μοναστήρια έμειναν κλειστά και ερείπωναν από τον χρόνο και τις λεηλασίες. Στην περιοχή της Χιμάρας, στο βάθος μιας κοιλάδας υπάρχει η μονή Ζωοδόχου Πηγής ή Σταυρίδι. Στα χρόνια του Χότζα κατάντησε ένας σωρός από ερείπια. Όμως να που έχει ο καιρός γυρίσματα, η μονή ξανακατοικήθηκε εδώ και λίγα χρόνια. Ο Ιερομόναχος Ξενοφών από τους Δρυμάδες της Χιμάρας έχει επιτελέσει ένα σημαντικό έργο μέσα σε τόσο λίγο χρόνο. Με λιθοδομές και λιθοστρώσεις, με αναπαλαιώσεις και επισκευές έχει δώσει μια τόσο όμορφη όψη στο μοναστήρι που σε τίποτα δεν θυμίζει τον ερειπιώνα που έβλεπε κάποιος πριν λίγα χρόνια.
     Λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα στέκει η μονή του Αγίου Θεοδώρου. Βρίσκεται πάνω από το φαράγγι της Γυπαίας (Αζουπαίας) σε μία δασώδη περιοχή ιδιαίτερου φυσικού κάλλους. Τελευταία κατασκευάστηκε ασφαλτοστρωμένος δρόμος, στο μοναστήρι επισκευάσθηκε το καθολικό και έγιναν τα θυρανοίξια ώστε να μπορεί να είναι επισκέψιμο και τόπος προσκυνήματος. Όμως με λύπη είδαμε το δάσος να γεμίζει με συρματοπλεγμένες ιδιοκτησίες και τα πρώτα αυθαίρετα μπετά να εμφανίζονται. Η περιοχή αυτή είναι μνημείο της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της Χιμάρας και είναι απαράδεκτο να βλέπει κάποιος την οικοπεδοποίησή της. Πριν να είναι πολύ αργά, Χιμαριώτες προστατέψτε τον τόπο σας και μην αφήσετε να γίνει αυτό που ήδη άρχισε. Η ευθύνη απέναντι στα παιδιά και στα εγγόνια σας είναι όλη δικιά σας.     

Βορειοηπειρώτες δεν μπορούν να έλθουν στην Ελλάδα

       Τέλη Μαρτίου, νέος Βορειοηπειρώτης, φοιτητής πανεπιστημίου στην Αθήνα και γιος γνωστού στελέχους της Ομόνοιας περνά την συνοριακή διάβαση της Κακαβιάς για μια επίσκεψη λίγων ημερών στην ιδιαίτερη πατρίδα του, την Χιμάρα. Ο αστυνομικός που ελέγχει τα διαβατήρια του λέει: Στην Ελλάδα δεν μπορείς να ξαναμπείς, αποχαιρέτα την Ελλάδα!!!
Ο λόγος: Το διαβατήριο που έχει λάβει από το αλβανικό κράτος αναφέρει, τόπος γέννησης KORFUZ GREQI δηλαδή ΚΕΡKΥΡΑ ΕΛΛΑΣ. Αργότερα συναντώ δασκάλα ελληνικών σε χωριό της Βορείου Ηπείρου, η οποία μου εκμυστηρεύεται: Η κόρη μου δεν μπορεί να έλθει μαζί μου στην Ελλάδα, γεννήθηκε στην Αθήνα και το διαβατήριο της γράφει, τόπος γέννησης
ATHINE GREQI, δηλαδή ΑΘΗΝΑ ΕΛΛΑΣ.
       Το θέμα ξεκίνησε όταν κάποιος προσπάθησε να εισέλθει στην Ελλάδα με αλβανικό διαβατήριο που έγραφε ως τόπο γέννησης MAGELLICI CAMERI, δηλαδή ΜΑΡΓΑΡΙΤΙ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑΣ (Θεσπρωτίας). Ο αρμόδιος υπάλληλος τον είχε στείλει από εκεί που είχε έλθει λέγοντάς του πως χώρα με το όνομα CAMERIA δεν υπάρχει. Οι Αλβανοί και ιδιαίτερα τα ΜΜΕ πρόβαλαν το θέμα και το έκαναν μέγα ζήτημα. Ίσως το όλο ζήτημα να ήταν στημένο.
       Εδώ αρχίζει η ανοησία και το χάσιμο του μέτρου. Η Ελλάδα απαίτησε οι τόποι γέννησης να αναγράφονται με τον ορθό τρόπο, διαφορετικά δεν θα επιτρεπόταν η είσοδος, όσων είχαν τέτοια διαβατήρια, στην Ελλάδα. Ποιος είναι ο σωστός τρόπος είναι ένα άλλο θέμο.
      Το 1992 όταν άνοιξαν τα σύνορα, οι περισσότεροι Βορειοηπειρώτες ήλθαν στην Ελλάδα, και τότε χιλιάδες παιδιά ομογενών Βορειοηπειρωτών με αλβανικά διαβατήρια γεννήθηκαν εντός συνόρων. Αυτά τα παιδιά τώρα είναι εγκλωβισμένα σε έναν παραλογισμό και δεν μπορούν να διέλθουν τα σύνορα. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θεωρείται απαράδεκτο το ΑΤΗINE και να μην θεωρείται το ΑΤΗΕΝS, γιατί να είναι αποδεκτό το GREECE και να μην είναι το GREQIA.
        Να αναφέρω με την ευκαιρία πως η Ελλάδα μόνη της απεμπόλησε τον όρο ΑΤΗΙΝΑ, όταν ζήτησε και οργάνωσε τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 με την ονομασία ATHENS 2004 αντί του ορθού ΑΤΗΙΝΑ 2004. Πράγματι όλοι οι Ολυμπιακοί Αγώνες φέρουν το όνομα της διοργανώτριας πόλης στην γλώσσα τους με το λατινικό αλφάβητο. Έτσι έχουμε BEIJING 2008, MOCKBA 1980, MUNCHEN 1972 κλπ. Η Αθήνα υπήρξε η μοναδική που τέλεσε τους αγώνες το 2004 χρησιμοποιώντας μια ξένη γλώσσα, τα αγγλικά και απεμπολώντας το δικαίωμά της στην χρήση της γλώσσας της.
        Επανερχόμενος στο θέμα μας, δυστυχώς βλέπω πως η ζημιά μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερη γιατί δίνουμε την ευκαιρία στους Αλβανούς να μην αποδέχονται τα τοπωνύμια
ΑΓΙΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ, ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟ, ΚΟΡΥΤΣΑ κλπ, αλλά να μας αναγκάσουν να τα αναγράφουμε SARANDE, GJIROCASTER, KORCE κλπ. Και το ερώτημα είναι αν η Τουρκία, η οποία παρακολουθεί τα ελληνοαλβανικά από πολύ κοντά, μας ζητήσει με την σειρά της για τους Έλληνες που έχουν γεννηθεί στην πόλη να γράφουμε ISTANBUL TURKIYE και για τους Ιμβρίους να γράφουμε GOKCEADA TURKIYE κ.ο.κ., τότε εμείς τι θα πράξουμε;
       Ζητείται απλή ευφυΐα και αίσθηση του μέτρου.
          

           Υπεύθυνος ύλης: Το Δ.Σ. της Κίνησης για την Αναγέννηση της Βορείου Ηπείρου.

No comments: