Monday, October 06, 2014

“Cështja Himara” sjell në Tirane grupin e Kongresmeneve Amerikane

  see http://smarkos.blogspot.gr/


                               Kongresmeni Republikan Gus Bilirakis me pjestare te Komunitetit Himariot te USA


ME KONTRIBUTIN E LOBIT HIMARIOT TE USA

TRE KONGRESMEN AMERIKAN DO TE KRYEJNE NJE VIZITE PUNE NE 11 TETOR NE TIRANE: "CESHTJA HIMARA" NE FOKUS

Rep. Gus Bilirakis (R-FL) Rep. Gregory Meeks (D-NY) dhe Rep. Jack Kingston (R-GA), takime intesive ne Tirane


Kongresmenet amerikane vizitojne  Shqiperine, pas shqetesimeve te Ndarjes Territoriale, ku Himara, kundershtoi bashkimin me Komunen e Vranishtit

Kongresmeni Republikan Gus Bilirakis i njohur si mbeshtetes i Lobit Grek ne Shtetet e Bashkuara, kryeson delegacionin amerikan ne 11 Tetor, takime ne Tirane me Kryeministrin Edi Rama, Kryepeshkopin Anastas, politikanin Vangjel Dule, Omonia etj. Ne takim edhe perfaqesues te Komuniteti Himariot dhe nga disapora

Me "kembenguljen" e kryeministrit Rama, devijohet vizita e planifikuar e kongresmeneve amerikane ne Himare

1 comment:

... said...

Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
WhatsApp+2349074881616