Ne radhe te pare me lejoni t’iu shpreh se Kandidatura ime per Kryetar Bashkie, eshte e mbeshtetur nga grupi i pamvarur i intelektualeve dhe 670 qytetare himariote dhe megjithse rregjistrimi eshte bere konform ligjeve. qenia ime si kandidat ka kaluar peripeci te shumta dhe nje censure te papreçedent prej politikes se PD. Keshtu ne KZAZ-62 ne Orikum Vlore, 18 dite pas rregjistrimit tim vendoset “mosrregjistrim” kandidatit ne kundershtim te hapet me dispozitat ligjore. Ky vendim nuk me komunikohet sipas ligjit por lihet te kaloje afati i ankimit tim. Kerkoj shqyrtimin e çeshtjes dhe me daten 1 Prill ne prani te 4-5 kanaleve televizive, te nderkombetareve dhe shume pjesmarres te tjere.
Perfaqesuesi politik i PD prane KQZ kerkon te marre pjese si pale ne proçes dhe KQZ e pranon, nderkohe qe ne baze te ligjit nuk duhej pranuar per arsye se ketij subjekti nuk i cenohen interesat nga kerkesa ime, kerkes e cila eshte ne respekt te zbatimit te dispozitave kushtetuese dhe K.Zgjedhor dhe nuk ka pasoja me subjektin tjeter.
Per afer 75 minuta debate dhe trysnise se shfrenuar te Perfaqesuesit te PD mbi mua dhe KQZ, kjo vendos mospranimin e kerkeses time, megjithse votimi ishte 2 pro dhe 2 kunder. Ky rast tregoi se Kushtetuta dhe Kodi Zgjedhor, edhe ne Tempullin e KQZ, mund te behen çarçaf, te shkelen me kembe dhe te hidhen ne kosh te plehrave. Ne vijim Kolegji Zgjedhor qe e gjykoi kete çeshtje, ka urdheruar KQZ te beje rregjistrimin tim si Kandidat i mbeshtetur nga zgjedhesit.
Se dyti, me duket e padrejt dhe ne vijim te censures se politikes ndaj meje qe nuk u thirra ne debatin me 4 kandidatet e tjere te Bashkise Himare ne Top Chanel. Duket hapur, se; Shoqeria Civile dhe intelektualet e pamvarur nuk kane te drejta te barabarta me politiken si ne veshtrimin legjislativ ashtu edhe ne ate mediatik. Media behet pjese e politikes.
a. Institucioni i Bashkise eshte kthyer ne nje autoblind nga nje istitucion ne sherbim te qytetarit ku ketij i varin fotografin ne mur me taksa e gjoba shume te larta dhe qe t’a takoje ndonjehere kryetarin do ti duhen dy jave aty. Nderkohe Bashkia ka 96 vete administrate ne te cilen jane futur vetem militante te PBDNJ dhe asnje specialist ose intelektual himariot. Besoj se dhe Bashkia e Vlores nuk ka kaq shume ne administraten e saj megjithse 20 here me e madhe. Dhe ky “staf” shpenzon nja 500 milione lek paga e sig. shoqerore plus 400 milione
shpenzime operative, shume qe eshte baraz me t’ardhurat vjetore te Bashkise nga tarifat e taksat vendore. Merrni me mend sa para ngelen nga ky buxhet per investime. Pra Himarioti i paguan keto taksa vetem per te mbajtur ne kembe kete administrate te paafte dhe te panevojeshme.... Ky staf i “ndritur”, eshte akuzuar nga Kontrolli i shtetit dhe nga Keshilltare per shperdorime te fondeve publike dhe shkelje te vazhdueshme te ligjit. Vete Bollanua nuk ka ber asnje transparenc ne Keshillin e Bashkise dhe thote se une nuk jap llogari tek askush.
As konkluzionet e kontrollit te shtetit nuk jane diskutuar ndonjehere ne Bashki.
Jo vetem kaq por Bollano eshte akuzuar nga Keshilltaret dhe komuniteti per fshehje dhe pervetesim te donacioneve te ardhura ndihma ne emer e per llogari te komunitetit himariot. Kete e verteton fakti qe ka ber disa investime te cilave nuk u eshte dokumentuar fare burimi i t’ardhurave, shuma perkatese dhe destinacioni i tyre. Ne kete menyre jane ber tendat e drurit ne Spile me 220 mij euro, shpimi i ujit ne Sera me 420 mij euro, rruga e Livadhit, rruga e Portit ne Himare, Shkolla Greke ne Himare, Ujsjellsi Dhermi etj. Kush ja beri dhurate
Himares keto fonde, sa eshte shuma dhe pse nuk dokumentohen kur ligji per donacionet percakton se keto administrohen nga institucioni njelloj si dhe fondet buxhetore?!.
b.Problemi i prones ne Himare eshte gangrena qe pengon zhvillimin e Himares ne teresi por qe ka krijuar edhe konfrontime sociale dhe nje superkosto te himariotit neper dyert e gjykates Kjo sepse toka nuk eshte ndar as sips ligjit 7501 dhe as sipas pronesive te para vitit 1945 por eshte ber nje mish mash dhe Bollanua propaganton se eshte me pronesit e vjetra por stimulon njerzit e tij qe kane uzurpuar dhe ndertuar ne tokat e kishes, ne tokat musha e gjithe fshatit ose ne anen e detit siç eshte ne Livadh qe aty s’ka pronar. Nga ana tjeter propaganton me te madhe se ka filluar rregjistrimi i prones nga spanjollet etj...po cilat prona se....dhe pse nuk e ben dot vete Bashkia Himare kete pune me grupet e interesit?!.
Toka ne Himare eshte e gjithe e zene me ullinj e agrume per te cilen eshte investuar me shume se per banesat dykateshe dhe truallin te mara sebashku dhe si e tille ajo duhet par e trajtuar ndryshe. Po a ka zgjidhje ky problem. Po ka!.
Edhe ligji 7501 lejon ndarjen ndryshe te prones ne ato raste kur eshte dakord shumica komunitare e fshatit. Shembull eshte fshati Pilur ku me perjashtim te 7 personave i gjith fshati ishte per ndarjen e tokes me pronesin e vjeter, ku u ngrit Komisioni,u be dokumentacioni, u informatizuan te dhenat e kadastres se vjeter, u perpunuan aktet e marrjes se prones per cdo familje u hodhen ne CD dhe ne tri kopjo ju dhane zyres se kadastres ne Bashki per t’u legalizuar. Ky shembull mund te ndiqet ne te gjitha fshatrat e tjera dhe kjo pune nuk ka asnje kosto per Bashkine dhe vete shtetin. Po pse nuk behet. Sepse pas “zbatimit” te ligjit 7501 dhe me pronat e vjetra fshihen matrapazlleqet e bera dhe xhvatjet e prones, kurse ne brinjat qe jane te gjithe fshatit, mafia ka ber kerdine dhe Bashkia eshte dorezuar para saj ose eshte bere ure kalimi e ketyre zaptuesve. Ja pse himariotet gjithmone ngren zerin dhe kerkojne pronen e tyre si dhe rregjistrimin e saj, nderkoh qe vet Bashkia nuk ka dokumentacion te sakte per pronat dhe mban ca flet bakalli qe riprodhohen nga kushdo.
d. Problemi i ndertimeve ne Bashkin Himare, eshte i ngurtesuar dhe ne 8 vitet e fundit keto jane shume minimale, kryesisht ne Dhermi. Himariotet kerkojne te ndertojne ne pronen e tyre por kjo nuk u lejohet dhe keshtu; ata me mire blejne shtepi ne Greqi siç kane ber rreth 460 familje. Bollanua, justifikohet me legjislacionin urban si pengese por ne fakt pengesa eshte vetem ai. Himara nuk ka plan te zhvillimit urban dhe duhet te beje studimet pjesore me makrozona etj, gje qe nuk e ben Bashkia, nderkohe qe per kete ka nje fond vjetor nga buxheti prej 100 milione leke. Mos vall shtimi i ndertimeve ne Himare do te konkuronte Korfuzin e kjo nuk i pelqen Bollanos !.
e.Turizmi nga ana e Bashkise sone i eshte lene fatit, kjo interesohet vetem te vjele tarifat nga hotelet dhe banesat private qe destinohen per pushuesit dhe ketu mbaron detyra e Bashkise. Perpjekje qe turizmi te marre ngjyra organizimi dhe kohezgjatje me shume se 1,5 muaj qe eshte sot nuk ka nga ana e Bashkise. Por Himara ka dhjetra objekte te antikitetit dhe monumente kulture te cilat jane ne pike te hallit. Shpella prehistorike e Surianit ne Spile, per 7 - 8 milion lek te vjetra mbetet e mbyllur nga renojat e prishura te Bollanos ne 2004 prej ndertimeve pa leje... Po keshtu dhe shume te tjera, per te cilat as do te dije fare Bashkia jone. Himara do te jet i vetmi qytet qe nuk ka nje Librari, nuk ka muze, nuk ka nje kinema, nuk ka asgje qe vizitoret dhe pushuesit te ken me cfare te ndjejne deshire te qendrojne dhe te rivijne ne Himare me pas, te ciles i sjellin te ardhura. Nga ana tjeter Bashkia vete, prej disa vitesh lejon te evadojne reren e Deltes se Cikes me dhjetra mijra m3 per llogari private, kur ky vend eshte nje monument kulture dhe per krijimin e saj jane dashur ndoshta dhjetra mijra vjet, dhe eshte nje nga plazhet me te bukura por qe shkaterrohet per te krijuar t’ardhura private nga njerzit e stafit te Bollanos.
f. Ne nje buxhet ku Bashkia Himare 900 milione i ka nga t’ardhurat e veta dhe 600 milione nga grante, dhe nga nje miliard e gjysme nuk mbetet asgje per investime, shto ketu edhe shumat nga donacionet, verteton nje keqadministrim te dukshem dhe nje keqperdorje te pushtetit dhe te besimit komunitar. Une personalisht jam ngjirur ne Keshillin e Bashkise per shperndarjen dhe investimet nga ky buxhet por PBDNJ dhe PD qe kane qen ne bashkeqeverisje dhe unision, nuk duan te din per logjiken ekonomike dhe miradministrimin e ketij buxheti. Zeri i specialistit ne kete rast, eshte hedhur poshte dhe primare ka qene instalimi i militanteve rreth Bashkise qe kane thithur parat e taksapaguesit himariot dhe ky fakt i ka dhene shanse “forcimit te partise meme” ndaj dhe keta “diva” te politikes si Bollano e Prifti, flasin para kamerave me “kopetence” duke broçkullitur per te rimare pushtetin edhe nje 4 vjeçar tjeter.
OBJEKTIVAT e grupit te pamvarur te intelektualeve ne 4 vitet e ardheshme te qeverisjes vendore ne Himare.
1- Ndryshim dhe kthese e plote qe Bashkia dhe Kryetari i saj te jene nje institucion ne sherbim te qytetarit dhe miradministrimin e buxhetit te Bashkise.
Kryetari i Bashkise nuk mund te beje politke shtetesh, por do te jete nje Administrator per shfrytezimin e resurseve te medha qe ka Himara per zhvillimin e saj me progres, zhvillimi i se ciles nuk eshte nje deshire e jona dhe e komunitetit por nje emergjence ne strategjin kombetare te zhvillimit. Ne kete veshtrim ne do te bejme shkurtimin e 55 % te aparatit te panevojeshem administrativ qe ka sot Bashkia, vendosjen e specialisteve ne te kater deget e
Bashkise, shkurtimin ne masen 60 % te shpenzimeve operative dhe keshtu fondi vjetor per investime do te trefishohet ne nje vlere vjetore prej 800 milione lek. Bashkia do te beje transparencen qe mungon sot, dhe do te jet afer qytetarit.
2- Investimet me t’ardhurat e veta, Bashkia e ardheshme do te filloje me rruget e brendeshme siç eshte ajo Spile-Shemhill me perfundim deri ne Piken turistike dhe Kishen e Athalit si dhe rruge te tjera dytesore ne te gjitha fshatrat e njekohesisht investime me karakter rehabilitimit me vlere nen 100 milione leke ne objektet e trashegimise kulturore dhe monumentet e kultures si Shpella e Surianit ne qender te Qytetit, Kalaja e Porto Palermos, ne Kalan e Himares qe ne kete te fundit do stimulohen investitoret privat per rikonstruksionin e ndertesave sipas stilit orgjinal te tyre, etj.
3- Problemi i prones dhe i menagimit te saj do te jete detyre prioritare e cila do te perfundoje qysh ne vitin e pare te mandatit tone. Per kete do te riorganizohet Zyra e MMT me dy specialiste te bujqesise nje inginier topograf dhe nje te informatikes te cilet do te kryejne punen pergatitore te hartes kadastrale dhe topografike dhe do te informatizojne pronat dhe pronesit sakte si ato me pronesit e vjetra, ato te ndara me ligjin 7501 dhe ato prona qe jane
marre me von deri tani. Ne kete veshtrim, referendumi ne çdo fshat do te vendose dhe per menyren e trajtimit te ketij proçesi Dhe ne vijim bashkepunimi me ZRPP do te jet nje proçes i lehte per te kryer rregjistrimin.
4- Per zhvillimin e turizmit dhe kohezgjatjen vjetore te tij ne zonen e Himares intelektualet kane disa studime te cilat do te vihen ne zbatim dhe per kete ne Bashki do te ket nje specialist i cili do te menagioje kete sektor ne te gjitha komponentet duke kryer edhe disa shpenzime nga Bashkia sa i perket posterave, publcitetit dhe shume faktoreve te tjere qo do te vihen ne shfrytezim.
5- Do te çngurtesohet gjendja e pakenaqeshme me ndertimet ne Himare. Do te riorganizohet Dega e Urbanistikes me specialiste himariote duke bashkepunuar edhe me studio legale te tjera per te ber studime e projekte te zones e mokrozonave dhe menyren e ndertimeve nga himariotet ne pronat e tyre duke ruajtur parametrat si ato te zhvillimeve demografike, por edhe kerkesat per infrastrukturen rrugore, te kanalizimeve e kolektoreve per amortizimin e ujrave natyrore dhe te tjera e gjithashtu duke pat parasysh edhe kriteret e cilesis, perberjes dhe stilit te ndertimeve. Ne kete pike tarifa prej 4% e investimit nga qytetaret do te ulet ne 2% dhe proçedurat e dhenies se lejes se ndertimit dhe sheshit te ndertimit do te behen me proçedura te pershpejtuara.
6- Bashkepunimi me qeverisjen qendrore, do te jet primare dhe ne kete kuader kerkimi dhe gjetja e donatoreve te brendeshem e te jashtem per investime ne keto zone, do jet nje objektiv joni. Po keshtu do te bashkepunojme dhe me shoqerin Civile, shoqatat joqeveritare etj per te thithur nga ata potencialet intelektuale dhe per ti vene ne sherbim te objektivave per zhvillimin e Himares.
7- Keto dhe shume objektiva te tjera per zhvillimin e shpejte te Himares do te realizohen sepse grupi yne ka vizion te qarte dhe di te menagioje me se miri administrimin e kesaj Bashkie.
Perfaqesuesi politik i PD prane KQZ kerkon te marre pjese si pale ne proçes dhe KQZ e pranon, nderkohe qe ne baze te ligjit nuk duhej pranuar per arsye se ketij subjekti nuk i cenohen interesat nga kerkesa ime, kerkes e cila eshte ne respekt te zbatimit te dispozitave kushtetuese dhe K.Zgjedhor dhe nuk ka pasoja me subjektin tjeter.
Per afer 75 minuta debate dhe trysnise se shfrenuar te Perfaqesuesit te PD mbi mua dhe KQZ, kjo vendos mospranimin e kerkeses time, megjithse votimi ishte 2 pro dhe 2 kunder. Ky rast tregoi se Kushtetuta dhe Kodi Zgjedhor, edhe ne Tempullin e KQZ, mund te behen çarçaf, te shkelen me kembe dhe te hidhen ne kosh te plehrave. Ne vijim Kolegji Zgjedhor qe e gjykoi kete çeshtje, ka urdheruar KQZ te beje rregjistrimin tim si Kandidat i mbeshtetur nga zgjedhesit.
Se dyti, me duket e padrejt dhe ne vijim te censures se politikes ndaj meje qe nuk u thirra ne debatin me 4 kandidatet e tjere te Bashkise Himare ne Top Chanel. Duket hapur, se; Shoqeria Civile dhe intelektualet e pamvarur nuk kane te drejta te barabarta me politiken si ne veshtrimin legjislativ ashtu edhe ne ate mediatik. Media behet pjese e politikes.
a. Institucioni i Bashkise eshte kthyer ne nje autoblind nga nje istitucion ne sherbim te qytetarit ku ketij i varin fotografin ne mur me taksa e gjoba shume te larta dhe qe t’a takoje ndonjehere kryetarin do ti duhen dy jave aty. Nderkohe Bashkia ka 96 vete administrate ne te cilen jane futur vetem militante te PBDNJ dhe asnje specialist ose intelektual himariot. Besoj se dhe Bashkia e Vlores nuk ka kaq shume ne administraten e saj megjithse 20 here me e madhe. Dhe ky “staf” shpenzon nja 500 milione lek paga e sig. shoqerore plus 400 milione
shpenzime operative, shume qe eshte baraz me t’ardhurat vjetore te Bashkise nga tarifat e taksat vendore. Merrni me mend sa para ngelen nga ky buxhet per investime. Pra Himarioti i paguan keto taksa vetem per te mbajtur ne kembe kete administrate te paafte dhe te panevojeshme.... Ky staf i “ndritur”, eshte akuzuar nga Kontrolli i shtetit dhe nga Keshilltare per shperdorime te fondeve publike dhe shkelje te vazhdueshme te ligjit. Vete Bollanua nuk ka ber asnje transparenc ne Keshillin e Bashkise dhe thote se une nuk jap llogari tek askush.
As konkluzionet e kontrollit te shtetit nuk jane diskutuar ndonjehere ne Bashki.
Jo vetem kaq por Bollano eshte akuzuar nga Keshilltaret dhe komuniteti per fshehje dhe pervetesim te donacioneve te ardhura ndihma ne emer e per llogari te komunitetit himariot. Kete e verteton fakti qe ka ber disa investime te cilave nuk u eshte dokumentuar fare burimi i t’ardhurave, shuma perkatese dhe destinacioni i tyre. Ne kete menyre jane ber tendat e drurit ne Spile me 220 mij euro, shpimi i ujit ne Sera me 420 mij euro, rruga e Livadhit, rruga e Portit ne Himare, Shkolla Greke ne Himare, Ujsjellsi Dhermi etj. Kush ja beri dhurate
Himares keto fonde, sa eshte shuma dhe pse nuk dokumentohen kur ligji per donacionet percakton se keto administrohen nga institucioni njelloj si dhe fondet buxhetore?!.
b.Problemi i prones ne Himare eshte gangrena qe pengon zhvillimin e Himares ne teresi por qe ka krijuar edhe konfrontime sociale dhe nje superkosto te himariotit neper dyert e gjykates Kjo sepse toka nuk eshte ndar as sips ligjit 7501 dhe as sipas pronesive te para vitit 1945 por eshte ber nje mish mash dhe Bollanua propaganton se eshte me pronesit e vjetra por stimulon njerzit e tij qe kane uzurpuar dhe ndertuar ne tokat e kishes, ne tokat musha e gjithe fshatit ose ne anen e detit siç eshte ne Livadh qe aty s’ka pronar. Nga ana tjeter propaganton me te madhe se ka filluar rregjistrimi i prones nga spanjollet etj...po cilat prona se....dhe pse nuk e ben dot vete Bashkia Himare kete pune me grupet e interesit?!.
Toka ne Himare eshte e gjithe e zene me ullinj e agrume per te cilen eshte investuar me shume se per banesat dykateshe dhe truallin te mara sebashku dhe si e tille ajo duhet par e trajtuar ndryshe. Po a ka zgjidhje ky problem. Po ka!.
Edhe ligji 7501 lejon ndarjen ndryshe te prones ne ato raste kur eshte dakord shumica komunitare e fshatit. Shembull eshte fshati Pilur ku me perjashtim te 7 personave i gjith fshati ishte per ndarjen e tokes me pronesin e vjeter, ku u ngrit Komisioni,u be dokumentacioni, u informatizuan te dhenat e kadastres se vjeter, u perpunuan aktet e marrjes se prones per cdo familje u hodhen ne CD dhe ne tri kopjo ju dhane zyres se kadastres ne Bashki per t’u legalizuar. Ky shembull mund te ndiqet ne te gjitha fshatrat e tjera dhe kjo pune nuk ka asnje kosto per Bashkine dhe vete shtetin. Po pse nuk behet. Sepse pas “zbatimit” te ligjit 7501 dhe me pronat e vjetra fshihen matrapazlleqet e bera dhe xhvatjet e prones, kurse ne brinjat qe jane te gjithe fshatit, mafia ka ber kerdine dhe Bashkia eshte dorezuar para saj ose eshte bere ure kalimi e ketyre zaptuesve. Ja pse himariotet gjithmone ngren zerin dhe kerkojne pronen e tyre si dhe rregjistrimin e saj, nderkoh qe vet Bashkia nuk ka dokumentacion te sakte per pronat dhe mban ca flet bakalli qe riprodhohen nga kushdo.
d. Problemi i ndertimeve ne Bashkin Himare, eshte i ngurtesuar dhe ne 8 vitet e fundit keto jane shume minimale, kryesisht ne Dhermi. Himariotet kerkojne te ndertojne ne pronen e tyre por kjo nuk u lejohet dhe keshtu; ata me mire blejne shtepi ne Greqi siç kane ber rreth 460 familje. Bollanua, justifikohet me legjislacionin urban si pengese por ne fakt pengesa eshte vetem ai. Himara nuk ka plan te zhvillimit urban dhe duhet te beje studimet pjesore me makrozona etj, gje qe nuk e ben Bashkia, nderkohe qe per kete ka nje fond vjetor nga buxheti prej 100 milione leke. Mos vall shtimi i ndertimeve ne Himare do te konkuronte Korfuzin e kjo nuk i pelqen Bollanos !.
e.Turizmi nga ana e Bashkise sone i eshte lene fatit, kjo interesohet vetem te vjele tarifat nga hotelet dhe banesat private qe destinohen per pushuesit dhe ketu mbaron detyra e Bashkise. Perpjekje qe turizmi te marre ngjyra organizimi dhe kohezgjatje me shume se 1,5 muaj qe eshte sot nuk ka nga ana e Bashkise. Por Himara ka dhjetra objekte te antikitetit dhe monumente kulture te cilat jane ne pike te hallit. Shpella prehistorike e Surianit ne Spile, per 7 - 8 milion lek te vjetra mbetet e mbyllur nga renojat e prishura te Bollanos ne 2004 prej ndertimeve pa leje... Po keshtu dhe shume te tjera, per te cilat as do te dije fare Bashkia jone. Himara do te jet i vetmi qytet qe nuk ka nje Librari, nuk ka muze, nuk ka nje kinema, nuk ka asgje qe vizitoret dhe pushuesit te ken me cfare te ndjejne deshire te qendrojne dhe te rivijne ne Himare me pas, te ciles i sjellin te ardhura. Nga ana tjeter Bashkia vete, prej disa vitesh lejon te evadojne reren e Deltes se Cikes me dhjetra mijra m3 per llogari private, kur ky vend eshte nje monument kulture dhe per krijimin e saj jane dashur ndoshta dhjetra mijra vjet, dhe eshte nje nga plazhet me te bukura por qe shkaterrohet per te krijuar t’ardhura private nga njerzit e stafit te Bollanos.
f. Ne nje buxhet ku Bashkia Himare 900 milione i ka nga t’ardhurat e veta dhe 600 milione nga grante, dhe nga nje miliard e gjysme nuk mbetet asgje per investime, shto ketu edhe shumat nga donacionet, verteton nje keqadministrim te dukshem dhe nje keqperdorje te pushtetit dhe te besimit komunitar. Une personalisht jam ngjirur ne Keshillin e Bashkise per shperndarjen dhe investimet nga ky buxhet por PBDNJ dhe PD qe kane qen ne bashkeqeverisje dhe unision, nuk duan te din per logjiken ekonomike dhe miradministrimin e ketij buxheti. Zeri i specialistit ne kete rast, eshte hedhur poshte dhe primare ka qene instalimi i militanteve rreth Bashkise qe kane thithur parat e taksapaguesit himariot dhe ky fakt i ka dhene shanse “forcimit te partise meme” ndaj dhe keta “diva” te politikes si Bollano e Prifti, flasin para kamerave me “kopetence” duke broçkullitur per te rimare pushtetin edhe nje 4 vjeçar tjeter.
OBJEKTIVAT e grupit te pamvarur te intelektualeve ne 4 vitet e ardheshme te qeverisjes vendore ne Himare.
1- Ndryshim dhe kthese e plote qe Bashkia dhe Kryetari i saj te jene nje institucion ne sherbim te qytetarit dhe miradministrimin e buxhetit te Bashkise.
Kryetari i Bashkise nuk mund te beje politke shtetesh, por do te jete nje Administrator per shfrytezimin e resurseve te medha qe ka Himara per zhvillimin e saj me progres, zhvillimi i se ciles nuk eshte nje deshire e jona dhe e komunitetit por nje emergjence ne strategjin kombetare te zhvillimit. Ne kete veshtrim ne do te bejme shkurtimin e 55 % te aparatit te panevojeshem administrativ qe ka sot Bashkia, vendosjen e specialisteve ne te kater deget e
Bashkise, shkurtimin ne masen 60 % te shpenzimeve operative dhe keshtu fondi vjetor per investime do te trefishohet ne nje vlere vjetore prej 800 milione lek. Bashkia do te beje transparencen qe mungon sot, dhe do te jet afer qytetarit.
2- Investimet me t’ardhurat e veta, Bashkia e ardheshme do te filloje me rruget e brendeshme siç eshte ajo Spile-Shemhill me perfundim deri ne Piken turistike dhe Kishen e Athalit si dhe rruge te tjera dytesore ne te gjitha fshatrat e njekohesisht investime me karakter rehabilitimit me vlere nen 100 milione leke ne objektet e trashegimise kulturore dhe monumentet e kultures si Shpella e Surianit ne qender te Qytetit, Kalaja e Porto Palermos, ne Kalan e Himares qe ne kete te fundit do stimulohen investitoret privat per rikonstruksionin e ndertesave sipas stilit orgjinal te tyre, etj.
3- Problemi i prones dhe i menagimit te saj do te jete detyre prioritare e cila do te perfundoje qysh ne vitin e pare te mandatit tone. Per kete do te riorganizohet Zyra e MMT me dy specialiste te bujqesise nje inginier topograf dhe nje te informatikes te cilet do te kryejne punen pergatitore te hartes kadastrale dhe topografike dhe do te informatizojne pronat dhe pronesit sakte si ato me pronesit e vjetra, ato te ndara me ligjin 7501 dhe ato prona qe jane
marre me von deri tani. Ne kete veshtrim, referendumi ne çdo fshat do te vendose dhe per menyren e trajtimit te ketij proçesi Dhe ne vijim bashkepunimi me ZRPP do te jet nje proçes i lehte per te kryer rregjistrimin.
4- Per zhvillimin e turizmit dhe kohezgjatjen vjetore te tij ne zonen e Himares intelektualet kane disa studime te cilat do te vihen ne zbatim dhe per kete ne Bashki do te ket nje specialist i cili do te menagioje kete sektor ne te gjitha komponentet duke kryer edhe disa shpenzime nga Bashkia sa i perket posterave, publcitetit dhe shume faktoreve te tjere qo do te vihen ne shfrytezim.
5- Do te çngurtesohet gjendja e pakenaqeshme me ndertimet ne Himare. Do te riorganizohet Dega e Urbanistikes me specialiste himariote duke bashkepunuar edhe me studio legale te tjera per te ber studime e projekte te zones e mokrozonave dhe menyren e ndertimeve nga himariotet ne pronat e tyre duke ruajtur parametrat si ato te zhvillimeve demografike, por edhe kerkesat per infrastrukturen rrugore, te kanalizimeve e kolektoreve per amortizimin e ujrave natyrore dhe te tjera e gjithashtu duke pat parasysh edhe kriteret e cilesis, perberjes dhe stilit te ndertimeve. Ne kete pike tarifa prej 4% e investimit nga qytetaret do te ulet ne 2% dhe proçedurat e dhenies se lejes se ndertimit dhe sheshit te ndertimit do te behen me proçedura te pershpejtuara.
6- Bashkepunimi me qeverisjen qendrore, do te jet primare dhe ne kete kuader kerkimi dhe gjetja e donatoreve te brendeshem e te jashtem per investime ne keto zone, do jet nje objektiv joni. Po keshtu do te bashkepunojme dhe me shoqerin Civile, shoqatat joqeveritare etj per te thithur nga ata potencialet intelektuale dhe per ti vene ne sherbim te objektivave per zhvillimin e Himares.
7- Keto dhe shume objektiva te tjera per zhvillimin e shpejte te Himares do te realizohen sepse grupi yne ka vizion te qarte dhe di te menagioje me se miri administrimin e kesaj Bashkie.
No comments:
Post a Comment