Kush kerkon te largoje bustin e deshmorit te Gjuhes greke Aristotel Guma?

H προτομή του εθνομάρτυρα Αριστοτέλη Γκούμα

Procedeengs of The III Panhimarjot Conference -

http://www.himara.eu/adver/KHimariot/konferenca3_1.html

Llambro Ruci shvlefteson "argumentat" e Kristo Frasherit, Luan Malltezit, Shaban Sinanit etj

Le të thonë sa të duan Kristo Frasheri, Luan Malltezi, Shaban Sinani etj.se gjuha e parë në Himarë është shqipja dhe më pas greqishtja. E kjo është thënë qartësisht, por vendosmërisht, pa ekuivoke dhe duke e faktuar

Regjistrimi i popullsise-Presidenti Topi: presione nga qarqe ultranacionaliste

“Ndjeshmëria e madhe është sepse nga individë të qarqeve ultranacionaliste tentohet të bëhet një politikë presioni dhe deformacioni të një procesi që duhet të jetë nacional dhe ligjor” Presidenti la të kuptohej se ai ishte ishte edhe për deklarimin e lirë të etnisë dhe fesë

Ivanov: "ende në rajonin tonë qarqet ultranacionaliste veprojnë në dëm të vendeve të tjera".
(Shqip)

In contrast with 52-personality peticion, in the report of Europian Commission it is said that:

There is a lack of accurate data on minorities in Albania. This situation is expected to be addressed by the conduct of a population census in 2011, respecting international standards including the principle of free self-identification. This census will include optional questions on the ethnic origin, religious affiliation and mother tongue of respondents.

Pse nuk i jepet shtetesia shqiptare fortlumturise se tij Anastasios?

Lufta midis civilizimeve ne Shqiperi e gjen shprehjen ne luften frontale te qarqeve ateiste dhe antikrishtere qe perfaqesohen deri ne kupolen e shtetit per 20 vjet rresht dhe kontrollojne totalisht mediat.
S ipas raportimeve te ShIK-ut dhe shtypit, fondametaliste musilmane kane marre shtetesi shqiptare, kurse kryepeshkopi dekorohet nga Presidenti por ende nuk i ploteson kushtet per shtetesi megjthe qendrimin permanent prej 19 vjetesh ne Shqiperi !!!!


Thursday, February 14, 2013

Nuk mund të heshtet kundër papërgjegjshmërisë së AKZ


Nga Dom Gjegj Meta (Marre nga Gazeta Ngallja-Jenar)

“Deklarata (e AKZ) përbën një rrezikshmëri të lartë për të ardhmen e lirisë fetare në vendin tonë”


Ka kohë që një lloj nacionalizmi dylekësh i përhapur ndër disa shqiptarë më shkakton neveri, por asnjëherë sa në ditët e fundit të 2012-ës, kur u sulmua Kryepeshkopi i Kishës Ortodokse të Shqipërisë, Fort-lumturia e Tij Anastasios Janullatos, nga eksponentët e Aleancës Kuqezi.Prej kohësh ai sulmohet. Sigu-risht, nuk jam unë personi më i për-shtatshëm për t’i bërë apologjinëFortlumturisë së Tij, dhe nuk kamndër mend të bëj këtë gjë në këtëshkrim. Së pari, vetë puna dhe ve-primtaria e tij janë apologjia më emirë, e së dyti, ka edhe të tjerë qëmund ta bëjnë më mirë se unë këtëgjë, sikurse tashmë kanë vepruarklerikët e Kishës Ortodokse, që enjohin mirë dhe kanë punuar prejvitesh afër tij. Ajo që më irritoi ishte diçka tjetër, që do mundohem tashpjegoj në këtë shkrim. Në kësisoj deklaratash e në letrën drejtuar Presidentit të Republi-kës nga ana e Aleancës Kuqezi, për tërheqjen e titullit “Gjergj Kastrioti-Skënderbeu” Kryepeshkopit të Ki-shës Ortodokse, preken themelet elirisë fetare në vend, që janë bazae çdo lloj lirie tjetër, pasi kanë të bëjnë me lirinë e ndërgjegjes.Përveç faktit që tregojnë paburrni, pasi një gjë e dhënë nuk kthehet mbrapsht, së paku në traditën më të mirë shqiptare, këto deklaratat totalisht të papërgjegjshme krijojnë precedentë të rrezikshëm në marrëdhënien e politikës me besimin fetar në Shqipëri. Madje kur politika kërkon të të japë edhe leksione administrimi të brendshëm të Ki-shës, apo leksione ekleziologjie apoteologjie, është si të thërrasësh një lopçar e të flasë për astrofizikën vetëm sepse ka parë yjet natën. Paturpësia dhe pafytyrësia shtyhen deri aty sa kërkohet zëvendësimi i Krye-peshkopit me një prift shqiptar duke nxitur kësisoj edhe besimtarët kundër hierarkut të tyre. Kush nuk e ka të qartë natyrën universale dhe unitare të Kishës, që qëndron në thelbin e saj dogmatik dhe teologjik, sigurisht që del me kështu deklaratash të papërgjegjshme.

Sipas kësaj logjike të nxitur nga të tilla deklarata i bie që edhe më shumë se gjysma e episkopatit katolik duhet të ikë, po ashtu dhe pastorët protestantë amerikanë, gjermanë apo anglezë që kanë themeluar komunitete e i drejtojnë ende sot nëShqipëri... Të imagjinojmë pak se çfarë bën një lëvizje e tillë me një mendësi të tillë sikur, larg qoftë, të vijë në pushtet. Po çfarë do të thoshte një lëvizje e tillë sikur në Itali më shumë se gjashtë a shtatë priftërinj katolikë shqiptarë që njoh unë e që drejtojnë komunitete italiane të largoheshin prej shtetit apo prej besimtarëve të atjeshëm vetëm sepse janë shqiptarë? A do ishte ksenofobi kjo? Po në USA, ku janë disa meshtarë katolikë shqiptarë që drejtojnë komunitet amerikane përveç atyre që drejtojnë komunitetet e diasporës shqiptare? 

E ç’është më e keqja, për t’iu kundërvënë Janullatos shkojnë e ndjekin meshën e Krishtlindjes në një bashkësi që nuk është në bashkim meKishën Ortodokse Shqiptare. Kjo e  fundit  është e njohur  nga  gjithë  shqiptarët ortodoksë brenda e jashtë vendit, nga vetë Patriarkana e Stambollit, nga Patriarkanat e tjera, nga Shteti shqiptar, nga komunitetet e tjera fetare në vend dhe e udhëhequr në thelbin e saj, jo sipas statutesh që shkojnë e vijnë, por sipas Kanoneve të Kishës Lindore e Etërve të Shenjtë, që janë dymijëvjeçare. Duke u bërë palë e një problemi të brendshëm të Kishës Ortodokse nxitet përçarjae besimtarëve e kjo është një vepër për t’u ndjekur penalisht. Kisha (katolike, ortodokse,lindore apo perëndimore qoftë) nuk ka në themel të vetin patriotizmin, por Krishtin dhe kolonat e saj janë ipeshkvijtë, d.m.th. mbikëqyrësit, që aty janë për vullnet të Hyjit. Në Kishë demokracia nuk funksionon si në Parlament apo në politikë, pasi pjesëmarrja e popullit dhe e vullnetit të tij në vendimet e Kishës nuk mund të anashkalojë edhe një element tjetër thelbësor dhe që i jep formë krejt jetës së Kishës, e që është ai frymore m’anë tjetër aspektin hierarkik e institucional.

 Nuk ka të drejtë askush të kërkojë shpalljen shenjt të dikujt, nëse nuk i përket një grigje të ca-ktuar, por edhe kur i përket duhet të bëhet sipas rregullave. Kush është kjo farë aleance që i kërkon Kryepeshkopit shenjtërimin e një prifti për sa patriot apo i zoti na paskësh qenë ky? Me ç’të drejtë e nisur nga çfarë parimesh? Dëshira e mirë? Ajo thjesht thuhet, por nuk mëtohet. E drejta? Cila e drejtë? Ku është shkruar? Vetëm besimtarët ortodoksë, por dhe ata sipas rregullave, mund të kërkojnë një gjë të tillë. Të gjitha këto janë ndërhyrje të politikës në punët e një bashkësie fetare e cila funksionon me rregullat e saja dhe, në territorin e Shqipërisë, edhe me marrëveshjet e ndërsjella të bashkësisë me shtetin shqiptar.

Nuk mund t’i kërkojë Aleanca Kuq-ezi fonde Kryepeshkopit Janullatos për kishën e Elbasanit apo për çdo kishë tjetër, sepse në nenin 10 tëKushtetutës së Shqipërisë thuhet se “Bashkësitë fetare …kanë pavarësinë administrimin e pasurive të tyre sipas parimeve, rregullave e kanoneve të tyre…”. Precedent i krijuar nga këto deklarata përbën një rrezikshmëri të lartë për të ardhmen e lirisë fetare në vendin tonë dhe autonominë e dy rendeve, atij fetare atij politik. Askush nuk mund të ndërhyjë në funksionimin e brendshëm të komuniteteve fetare, apo të nxisë anëtarët e saj të rebelohen kundër hierarkisë. Kishat funksionojnë me rregulla të qarta që janë farkëtuar ndër shekuj e nuk kanë të bëjnë aspak me rregullat e lëvizjeve ideologjike.

Kush i ka ndjekur zhvillimet fetare në vend në këto vite nuk mund të mos dëshmojë një përpjekje të jashtëzakonshme të krerëve fetarë të Shqipërisë, të gjithë atyre, duke nisur nga i ndjeri Haxhi Hafiz Sabri Koçi e tani Selim Muça e duke vazhduar, me Fortlumturinë e TijJanullatos, Imzot Pelushin etj., me Baba Dede Reshat Bardhin e tani me Baba Mondin, me Imzot Rrok Mirditën, Imzot Massafrën dhe ipe-shkvijtë e tjerë katolikë, të cilët kanë qenë dhe janë shembull i punës së pareshtur e me përkushtim në komunitetet e tyre e po ashtu një shembull se si në momente të vështira kanë ditur të jenë bashkë për të përballuar situata të veçanta. Këtu nuke shtë fjala vetëm të ruhet figura e një kleriku ortodoks, por e të gjithë klerikëve në Shqipëri të çfarëdo lloj feje apo race ato qofshin, por sidomos të ruhet autonomia e ndërsjellë e institucioneve fetare dhe atyre shtetërore apo politike.
 Nga Dom. Gjergj Meta

No comments: