Wednesday, April 09, 2014

Rezultatet e reja te kuantistit (kriptoxhihadist?) Fatos Klosi: Kisha e nje vendi europian perben rrezik me te madh per Shqiperine se xhihadistet

Anastas-JanullatosKisha Ortodokse Autoqefale Shqiptare ka reaguar pas deklaratës së ish-kreut të SHISH, Fatos Klosi, se Kisha greke është më problematike se islamikët
Aty ku kulmon kapërcimi i së logjikshmes, bashkë me predispozitën për të shpifur të z. Klosi, është këshilla e tij se “shteti shqiptar duhet të jetë më i kujdesshëm me Kishën Greke sesa me këta islamikët”
Sinodi i Shenjtë i Kishës Ortodokse Autoqefale të Shqipërisë ka reaguar dje ndaj deklaratës të ish-kreut të SHISH-it, Fatos Klosi, mbi organizatat xhihadiste dhe ekstremiste, si dhe mbi rolin e Kishës Ortodokse Autoqefale të Shqipërisë e veçanërisht të Kryepeshkopit të saj Anastas, se mes dy ndikimeve, më i rëndë është problemi i ndërhyrjes së Kishës greke në problemet e Kishës Autoqefale Shqiptare. Intervistën e tij, Klosi e ka dhënë për gazetën “Illyria” të SHBA-së, por që u ribotua edhe në disa media në Shqipëri. 
Zëri zyrtar i Kishës Ortodokse Autoqefale të Shqipërisë shprehet se këto janë komente arbitrare, çorientuese dhe të pabazuara për Kishën Ortodokse Autoqefale të Shqipërisë, që përpiqen të helmojnë opinionin publik dhe njëkohësisht të tërheqin vëmendjen nga serioziteti që mbartin ngjarjet e fundit. Ndaj tezës së Klosit se Kisha Ortodokse Autoqefale e Shqipërisë (KOASH) është pjesë e Kishës greke, Sinodi i Shenjtë shprehet për pavarësinë e saj: “Jemi të detyruar të rikujtojmë se iniciativën për ringritjen e Kishës së Shqipërisë e mori Patriarkana Ekumenike e Kostandinopojës (dhe jo Kisha Autoqefale e Greqisë), e cila ka përgjegjësinë të mbështesë kishat Ortodokse të ndodhura në sprovë. Me autoritetin kompetent kishtar, ishte ajo që në vitin 1937 i dha autoqefalinë Kishës së Shqipërisë (ashtu si dhe më parë i kishte dhënë autoqefalinë Kishës së Greqisë në vitin 1850). 

Në aktivitetin e Kishës Ortodokse Autoqefale të Shqipërisë, që është krejtësisht e pavarur nga Kisha e Greqisë, kanë kontribuuar përveç kuadrove vendas dhe grupe bashkëpunëtorësh të huaj nga Greqia e SHBA-ja, numri i të cilëve lëvizte në periudha të ndryshme nga 3 deri në 5 klerikë dhe nga 5 deri në 8 laikë, burra e gra. Nuk duhet harruar fakti se të huajt që punojnë në komunitetet e tjera fetare janë me qindra”. Një tjetër tezë që hap gjithmonë debat sa herë që hidhet në publik është dhe roli i Kryepeshkopit Anastas Janullatos. Klosi në intervistën e tij shprehet se “nuk kishte ngut që të vinte këtu një prift, me të vërtetë shumë i ditur, shumë vërtet, një intelektual i vërtetë, që të organizonte Kishën shqiptare. Le të organizohej një çikë më ngadalë, por të mbante si të thuash pamjen… Sot është pjesë e Kishës greke, fatkeqësisht!”. Si kundërthënie ndaj kësaj deklarate, KOASH vlerëson punën e Kryepeshkopit në ringritjen e Kishës dhe investimet e tij dhe të Kishës që drejton në Shqipëri. “Zhvillimi i jashtëzakonshëm në një kohë të shkurtër e në cilësi i Kishës Ortodokse Autoqefale të Shqipërisë, sipas pohimit të përgjithshëm, lidhet me autoritetin dhe përpjekjet e Kryepeshkopit Anastas dhe me besimin e përgjithshëm që ushqejnë ndaj tij jo vetëm grekët, por në tërësi të gjithë ortodoksët dhe më gjerë, të krishterët anembanë botës. Ai vetë, është Zëvendëspresident i Konferencës së Kishave të Evropës, President i Këshillit Botëror të Kishave dhe President Nderi i organizatës më të madhe ndërfetare në botë “Fetë për Paqen”. 

Këta miq të Kryepiskopit, të shumtë në numër, kanë mbështetur përpjekjet e tij në Shqipëri. Karakteristike është se ndihma e parë e madhe erdhi nga një fondacion i krishterë i Danimarkës (Dan Church Aid). Sektori i Kishës sonë “Shërbimi i Dashurisë”, që ka përgjegjësinë e programeve të ndryshme filantropike dhe sociale, gjatë gjithë këtyre viteve mbështetet ekskluzivisht në ndihmën e kishave evropiane (të Gjermanisë, Holandës, Zvicrës, Mbretërisë së Bashkuar, Norvegjisë, SHBA-së dhe vendeve të tjera). 

Programi i madh i mbështetjes ndaj 33.000 refugjatëve kosovarë të besimit mysliman, në vitin 1999, i realizuar me iniciativën e Kryepiskopit Anastas, me një vlerë 13 milionë dollarë, u mundësua me ndihmën financiare të Këshillit Botëror të Kishave dhe të organizmave të tjerë të krishterë.”- shkruhet në deklaratën për shtyp duke shtuar se ndihma ekonomike që ka ardhur prej vendeve dhe burimeve të ndryshme, u përdor në ndërtimin e kishave të shkatërruara, si dhe atyre të reja, në edukimin brenda vendit të qytetarëve seriozë shqiptarë që të bëhen klerikë, në arsimin e përgjithshëm, por edhe në vepra filantropike shëndetësore e kulturore, të rëndësishme për progresin e përgjithshëm të vendit. 

Të gjithë këto investime sipas KOASH u realizuan me ofertat bujare të shumë miliona eurove nga burime të ndryshme, të cilave Kryepiskopi iu drejtua për realizimin e programeve konkrete e si fakt për këtë risillen në kujtesë fonde që kjo kishë ka marrë nga Fondacionet Onasis, Niarko, Laci dhe testamenti i avokatit athinas P. K, që la të gjithë pasurinë e tij prej 3 milionë eurosh për veprën shpirtërore dhe filantropike të Kishës Ortodokse të Shqipërisë. Pohimin e ish-kreut të SHISH-it për mbështetjen e kësaj kishe nga shteti grek, Sinodi i Shenjtë e konsideron naive, duke dhënë si argument se të gjitha komunitetet fetare marrin kapitale nga shtete të ndryshme të botës. “Në komentet e z. Klosi duket qartë koncepti se e konsideron Greqinë, nëse jo një shtet armik, të paktën një shtet të rrezikshëm dhe çdo gjë që mund të vijë nga shtetasit me besim të njëjtë nga ky vend, shikohet si e dyshimtë.

 Por faktet nuk vërtetojnë bindjet e tij “të fshehta”. Greqia dhe Shqipëria janë vende të NATO-s, të shumë organizmave ndërkombëtarë dhe shpresa e të gjithëve është se së shpejti Shqipëria do të jetë brenda Bashkimit Europian, gjë për të cilën edhe Greqia qartazi po ofron ndihmën e saj. Nga ana tjetër, pohimi i tij se ‘Kisha Ortodokse ka para pa fund! Ka paratë e Greqisë, të cilat janë paratë e Evropës’, është po aq paradoksal. Si fraza e parë dhe ajo e dytë, janë të pasakta dhe pa lidhje midis tyre. Kisha Ortodokse e Shqipërisë vazhdon të ketë burime financiare shumë të kufizuara. Gjithashtu, Evropa nuk i jep para Greqisë për qëllime fetare.” – shkruhet në përgjigjen zyrtare të KOASH. 

Në fund, Sinodi i Shenjtë shprehet se deklarata që bën Klosi si ish-kryetar i SHISH-it, që shteti shqiptar duhet të jetë më i kujdesshëm me Kishën greke sesa me islamikët, kapërcen të logjikshmen. “Institucionet e shtetit dhe kryesisht qindra-mijëra ortodoksët e Shqipërisë janë në gjendje të ndjekin dhe të gjykojnë sa kanë ngjarë këta 22 vjet brenda Kishës Ortodokse dhe me siguri nuk presin të mbrohet shteti dhe Kisha me të tilla dyshime personale, teori të pabazuara dhe këshilla çorientuese”.

No comments: