A është sjellë politikisht ndaj
shqiptarëve, kryepeshkopi i Kishës Ortodokse Anastas Janullatos? Kjo
pyetje shkaktoi debate të forta në “Opinion-in” e Blendi Fevziut.
Mungesa e një mesazhi të qartë apo një meshe për viktimat e luftës së
Kosovës, sipas analistit Artur Zheji, ngre pikëpyetje të forta rreth
tij.
Por sipas ish-deputetit të OMONIA-s, Panajot Barka “hirësia e tij
Anastasi ka dhënë kontribut të jashtëzakonshëm në momentet më kritike,
duke ngritur kampe nga më të fuqishmet”. Në replikë me Zhejin, Barka tha
se mungesa e një meshe nga kreu i Kishës Ortodokse për viktimat e
Kosovës ka ardhur për faktin se kjo nuk i është kërkuar. “Kisha nuk
është institucion politik. Mesha nuk është politike. Anastasi nuk është
Irinej. Për fat të mirë të Shqipërisë, ai është ambasadori më i mirë i
Shqipërisë europiane” tha Barka.
http://respublica.al/artikuj/2014/06/05/nga-irinej-vemendja-kalon-te-janullatos-xhufi-u-konfirmua-kapja-e-kishes-sone-nga
Dhe duke folur për deklaratat e patriarkut serb për Kosovën, Xhufi ka
dalë me një qëndrim disi të papërtypshëm lehtë kur thotë se: “Të them të
drejtën e kam të vështirë të bëj dallim mes patriarkut Irinej dhe
kryepeshkopit tonë Janullatos”. Madje sipas Xhufit, mesha në fjalë më
tepër sesa theksim i Autoqefalisë, ndikoi për të kundërtën: konfirmoi
kapjen e saj prej kishës nacionaliste greke. Titulli i dytë i referohet
një opinioni të Aleksandër Çipës. Pasi rreshton kontributet e Nolit dhe
tingëllimin e ëmbël të meshimit shqip, analisti Aleksandër Çipa del në
finale te përgjegjësia e Janullatosit. “Janullatos, si ftues i sivëllait
serb, padashur cungoi ngjarjen që promovoi...Por nga ana tjetër e e
provokoi atë vetë duke e rikofirmuar si të huaj në krye të kishës
shqiptare”. E thënë ndryshe, analiza po orientohet drejt Janullatosit, i
cili nga të dy këta aktorë të medias nuk thuhet se çfarë duhet të bënte
në këtë rast: Të mos linte Irinejin të fliste, t’i tërhiqte vërejtjen,
apo të dilte me një deklaratë të posaçme!
Koment i marre nga Respublica ne pergjigje te komentit te Alexander Cipes (qe e merr rrogen duke peshtyre patriotet e vet orthodhokse) :
5 June, 2014 - 20:59 (Respublica)
Gati nje vit me pare patriarku ikumenik i kishes orthodhokse
Vartholemeu gjendet ne Vatikan si mysafyr i Papes se Romes ne nje dite
te shenuar fetare, e para here pas njemije vjetesh qe nje patriark i
kishes orthodhokse merr pjese ne nje ceremoni te kishes katolike. Papa
Francisko dha urdher ne ceremonine e fronezimit te tij qe fragmente te
Bibles te lexohen ne greqisht dhe jo latinisht duke shenuar nje farketim
te afrimit me kishen lindore gjuha zyrtare e se ciles eshte greqishtja.
Por me sa duket kete nuk e di publicisti Aleksander Cipa, qe ne nje
takim te tille "nderkombetar" kishetar greqishtja eshte ashtu si
anglishtja ne sferat e tjera. Kete nuk e di madje as historiani Xhufi,
perhere i pranishem ne denigrimin e kreut te kishes orthodhokse
shqiptare, ndonse gjithe kishat orthodhokse te botes kane nje nderim te
vecante per te. Mos valle duhet te instalonin ne kishe makina perkthyese
per patriarxet e kishave te tjera, ashtu si ne nje miting politik? Puna
eshte se kisha ka kanonet e saj qe nuk perputhen me ato te nje
historiani te kapur nga skleroza e sistemit qe e ka formuar.
Eshte koha qe sipermarresit e luftes kunder kreut te nderuar te
kishes shqiptare te kuptojne rendesine e ketij evenimenti per Shqiperine
dhe ndalojne te pakten njehere ne kete periudhe te shenuar.
E cpergjegjesi ka kryepeshkopi Anastas per nje interviste jashte
kishes te nje patriarku te nje kishe te caktuar qe megjithate ishte
jashte ceremonise fetare. Sikur ti kishin kerkuar interviste patriarkut
te Rusise dhe ai te fliste si mendonte per orthodhokset ruse ne
Ukraine, do duhej qe te akuzohet kryepeshkopi Anastas sepse ata njerez
mendojne ndryshe nga stampat e perfytyruara?
No comments:
Post a Comment