Saturday, January 28, 2017

Τι να κάνουμε με τις 7 καρακάξες του Μεσολογγίου; ρωτήστε τους Ελβετούς


Η δημοσίευση της φωτογραφίας με τους 7 νεοσύλλεκτους που κάνουν το σύμβολο της μεγάλης Αλβανίας στο κέντρο εκπαίδευσης στο Μεσολόγγι και οι δηλώσεις του Υπουργού Άμυνας Πάνου Καμμένου που ακολούθησαν προκάλεσαν αντιδράσεις που κορυφώθηκαν με τις δηλώσεις του αντιπροέδρου της Επιτροπής Ασφαλείας της Αλβανικής Βουλής που χαρακτήρισε την Ελλάδα ως "ρατσιστικό κράτος".
Αναμενόμενες οι αντιδράσεις των Αλβανών, καθώς τελευταία το εθνικιστικό πογκρόμ κατά μελών της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας στην Αλβανία έχει αναδειχθεί στην πιο αγαπημένη ασχολία τους, κάτι σαν το εθνικό τους σπορ. Αναμενόμενο και να μην απελαθούν οι 7 νεαροί και να μην πραγματοποιηθούν οι απειλές του κ. Καμμένου, σε μια προσπάθεια να μην δώσουμε περισσότερη τροφή στην αγέλη των Αλβανών εθνικιστών που δρουν ανενόχλητοι στην Ελλάδα και εντός των ελληνικών στρατοπέδων, για να μείνουμε μακριά από άλλες κατηγορίες περί "ρατσιστικού κράτους".
Τότε το ερώτημα είναι: τι να κάνουμε με τους 7 προκλητικούς νεοσύλλεκτους που μπορεί στο μέλλον να γίνουν 107 η 1007;
Kάτι ανάλογο συνέβη και στον Ελβετικό στρατό με νεοσύλλεκτους από Αλβανία και Κόσοβο που υπηρετούσαν στο Ελβετικό στρατό τον Απρίλιο του 2015 (φώτο άρθρου). Πως αντέδρασαν οι στρατιωτικές αρχές στην Ελβετία;
Την αποκάλυψη έκανε η εφημερίδα BLICK στις αρχές του Απριλίου του 2015 όπου δημοσίευσε φωτογραφία που έδειχνε στρατιώτες του Ελβετικού στρατού με αλβανική καταγωγή να ποζάρουν με την αλβανική σημαία μέσα σε ένα τρένο φορώντας την στρατιωτική παραλλαγή.
Ο εκπρόσωπος του Ελβετικού στρατού Christofer Brunner, ερωτηθείς σχετικά με το θέμα τότε δήλωσε:
"Αν κάποιος φοράει ελβετική στρατιωτική στολή, η σημαία μας είναι η μόνη που θέλουμε να δούμε. Όλες τις άλλες σημαίες δεν θέλουμε να τις δούμε."
Αλλά σχόλια και δηλώσεις που αναφέρονται στο άρθρο είναι:
"Αυτό είναι παρόμοιο με εθνική προδοσία".
"Αυτό είναι ένα θέμα που θίγει την ευπρέπεια και τον σεβασμό!"
Το άρθρο κλείνει λέγοντας πως οι φαντάροι στην φωτογραφία με την σημαία κινδυνεύουν με επίπληξη, αφαίρεση εξόδου, πρόστιμο ή και συλλήψεις.
Οι Αλβανοί φαντάροι του Ελβετικού στρατού κινδύνευσαν με φυλάκιση επειδή πόζαραν με την αλβανική σημαία σε ένα τρένο που στο κάτω κάτω της γραφής δεν είναι εθνικιστικό σύμβολο αλλά το επίσημο σύμβολο ενός φιλικού προς την Ελβετία κράτους. Και όλα αυτή σε μια χώρα που φημίζεται για την πολιτιστική ανεκτικότητα, την ελευθερία έκφρασης και η οποία δεν κινδυνεύει άμεσα η έμμεσα από καμία χώρα με εθνικιστικές βλέψεις ή κινδύνους ανάλογους με αυτούς που αντιμετωπίζει η Ελλάδα.
Θεωρώ πως δεν πρέπει να εξαντλήσουμε τα περιθώρια του νόμου επάνω στα 7 άβουλα πλάσματα που έκαναν το σήμα της μεγάλης Αλβανίας, για βραχυπρόθεσμα πολιτικά οφέλη ενός αρχηγού κώματος. Αλλά αυτό είναι σαν να ζητάς από τους Έλληνες στρατιωτικούς να γίνουν ποιο "Ελβετοί" και από τους Ελβετούς.
Ας αφήσουμε καλύτερα την δικαιοσύνη να αποφασίσει σχετικά με το μέλλον τους με βάση τo νόμο και με λίγη δόση επιείκειας.
Ο Εκσκαφέας
www.Himara.gr

4 comments:

Comma said...

Ashtë një privilegj ta ndaj këtë dëshmi të mrekullueshme me botën. Kjo është Beth Walters nga Anglia. Burri im më divorcoi 4 muaj më parë dhe unë isha plot pendim sepse nuk dija çfarë të bëja për të ndryshuar problemet e burrit tim. Unë kërkova në internet për ndihmë se si mund të merrja ndihmë në martesën time dhe zbulova dëshmitarë të mrekullueshëm të magjisë së dashurisë, e cila ishte progresive me magjitë e saj. E kontaktova dhe doktor Wight më tha se ai do të përgatiste një magji për mua për të sjellë burrin tim mbrapa. Isha skeptik, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të punoja me të. 2 ditë më vonë, burri im më thirri të kthehesha në shtëpi nga ajo ditë dhe deri më tani, kam jetuar në paqe. Ai u kthye tani me aq dashuri dhe kujdes. Sot jam i lumtur t'ju njoftoj të gjithëve se ky lojtar magji ka fuqinë të sjellë përsëri dashnorë dhe gjëja më befasuese është se dashuria jonë është shumë e fortë tani, çdo ditë është lumturi dhe gëzim. dhe nuk ka asgjë si të jesh me njeriun që do. Unë do ta rekomandoj Dr.Wight për këdo që ka nevojë për ndihmë. Nëse keni ndonjë problem, kontaktoni Dr.Wight, ju garantoj 100% që ai do t'ju ndihmojë !!.
Email: wightmagicmaster@gmail.com

Anonymous said...

Përshëndetje të gjithëve, A po kërkoni një tregtar profesionist, menaxher Forex dhe binar i cili do t'ju ndihmojë të tregtoni dhe menaxhoni llogarinë tuaj me një sasi të mirë dhe masive fitimi në këmbim. mund të kontaktoni MR. Benson për planin tuaj të investimit inorder për të filluar. sepse ai më ndihmoi të fitoja 50.000 € me pak para investimi. Benson ju jeni tregtari më i mirë që mund të rekomandoj për këdo që dëshiron të investojë dhe tregtojë me një tregtar të mirëfilltë, ai gjithashtu ndihmon në rikuperimin e fondeve të humbjes .. mund ta kontaktoni në WhatsApp e tij: +17168691327

Josie said...

Faleminderit për gjithçka Dr.Ellen! Pasi ju kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim, burri im ndaloi së paraqitur dokumentet e divorcit dhe gjërat janë shumë më mirë. Siç thatë, i gjithë procesi i divorcit u anulua, gruaja e keqe që shkaktoi probleme në martesën time la burrin tim dhe tani jemi shumë të lumtur së bashku. Unë e ndaj këtë përvojë jetësore me këdo që po përballet me sfida të ngjashme në marrëdhënien e tyre, martesën apo ndonjë çështje tjetër. , mund të kontaktoni Dr Ellen në WhatsApp +2349074881619
Ajo është e aftë në magjitë e mëposhtme:
* magji dashurie
* magjitë e martesës
* magjitë e parave
* magjitë e bukurisë
* Magjitë e fatit
* Magjitë e tërheqjes seksuale
* Magjitë e kurimit të SIDA-s
* Magjitë e lotarisë
* Mallkimet heqin menjëherë magjitë
* Magjitë mbrojtëse
* Parashikimet e Lotarisë
* Magjitë me fat
* Magjia e fertilitetit
* Unaza e telekinezës 💍
Email: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619

... said...

Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
WhatsApp+2349074881616